דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים בחירה נכונה של חדרי ילדים
בחירה נכונה של חדרי ילדים
בר אדם 27/03/12 |  צפיות: 2955

בחירה נכונה של חדרי ילדים

לא הרבה אנשים יודעים שעיצוב חדרי ילדים הינו משמעותי ביותר ומשפיע על חיי הילדים מאוד, חשוב לקנות חדרי ילדים במקום אמין, חשוב לוודא את איכות הרהיטים. הורים יקרים דעו כי בחירת חדר נוער מעוצב צריך להיות בשיתוף עם המתבגרים. עיצוב חדרי ילדים דורש השקעה רבה. חדר קטן אשר דחוס ברהיטים וצעצועים, עלול לגרום לתחושת מחנק בקרב הילדים. צריך לקחת בחשבון את המימדים של חדרי הילדים כאשר מתכוננים לתכנן ולעצב אותם. עיצוב חדרי ילדים בצורה נכונה היא משימה קריטית וחשובה בחיי הילדים שלנו. חדר הילדים הוא המרחב האישי, אינטימי, מקור הפרטיות של ילדנו, המקום בו הוא מבלה את רוב שעות היממה שלו. ניתן לראות שילדים שיש להם חדר שמוצא חן בעיניהם, מרבים להזמין חברים הביתה מפני שהם נהנים מסביבת האירוח. שאנו מעצבים חדרי ילדים חשוב מאד ליצור אווירה נעימה, מרגיעה ובטוחה בתוך חדרי ילדים,  כדי לתת חוויה חיובית ליקרים לנו מכל.

חדרי ילדים- צבע וביטחון

בעבר לא היה מבחר כל כך גדול לריהוט של חדרי ילדים, וכמובן שלא הייתה אבחנה בין חדרים של בנות לאלו של בנים. כיום, עולם העיצוב התפתח והשתכלל, ויש אין ספור רעיונות ואפשרויות ריהוט של חדרי ילדים מאופיינים בדרך כלל בצבעים בהירים. עבור בנות כדאי לשלב את גווני הבז או העץ של הרהיטים עם הצבעים ורוד או סגול, עבור בנים רצוי להוסיף תכלת או ירוק. חשוב לקנות במקום אמין את הרהיטים לחדרי ילדים, על מנת לוודא שהם עשויים מחומרים איכותיים, שיחזיקו מעמד לאורך זמן, והכי משמעותי, שיהיו בטיחותיים. ילדים נוטים להיתקל ברהיטים לפעמים, לפתוח מגירות ודלתות ועוד, ועל כן צריך למנוע כל חבלה חלילה שעלולה להיגרם להם. צביעת הקירות או הוספת טפטים ומדבקות קיר, יכולים ליצור חלל שמח וקסום.

כאשר הילד מתבגר והופך לנער, עיצוב החדר הופך להיות משמעותי מאד בעבורו. חדר נוער מעוצב יגרום לבני הנעורים לאהוב להיות בבית, וכן להזמין אליהם חברים. בגיל זה הרבה פעמים הביטחון העצמי תלוי בדברים חיצוניים ומשמעותיים כגון חדר נוער מעוצב. מומלץ מאד אם כן, לשתף את הנער או הנערה בתכנון של עיצוב החדר. כדאי ללכת איתם ביחד אל חנויות אשר יש בהם חדרי תצוגה, על מנת שיוכלו להתרשם מהסגנונות והצבעים, וכך יוכלו לבחור איזה חדר הם רוצים שיהיה להם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בר אדם


 


מאמרים נוספים מאת בר אדם
 
הרחקת יונים – איך בוחרים בעל מקצוע?
איך נוכל לדעת להבחין ולבחור בעל מקצוע איכותי וטוב? אם גם אתם סובלים מלשלשת, גללי יונים ריח נוראי ויונים בכל פינה המאמר הזה בשבילכם..

שימוש נכון בחדרי ילדים
בתור הורים יש המון דברים שחשובים לנו, אחד החשובים ביותר הוא חדרי ילדים. חדרי ילדים משמשים למטרות רבות כאשר העיקריות שביניהן הן לאפשר לילדים מרחב ופרטיות כבר מגיל צעיר.

בחירה נכונה של חדרי ילדים
לא הרבה אנשים יודעים שעיצוב חדרי ילדים הינו משמעותי ביותר ומשפיע על חיי הילדים מאוד, חשוב לקנות חדרי ילדים במקום אמין, חשוב לוודא את איכות הרהיטים. הורים יקרים דעו כי בחירת חדר נוער מעוצב צריך להיות בשיתוף עם המתבגרים

דוכני מזון מסוגלים להתאים את עצמם לכל אירוע
בשנים האחרונות האירועים במדינת ישראל עוברים שינוי כאשר נכנסו דוכני המזון כשירותי הקייטרינג עיקריים באירועים וחתונות. דוכני מזון מסוגלים להתאים את עצמם לכל אירוע מכיוון שניתן לשלב את כל סוגי המאכלים בדוכנים השונים

אפשר להתפנק בפלטות גבינה משובחות
כאשר אתם עורכים מסיבה ורוצים לעשות משהו מיוחד, מגשי אירוח ופלטות גבינה היא דרך מוצלחת לעשות זאת. אין סיבה שתעבדו קשה בהכנת אוכל וכיבוד לאירוע במשך שעות כשאתם יכולים להזמין מגשי אירוח.

חתונה היא חלום שמתגשם
27/03/12 | צילום
חתונה היא חלום שמתגשם בשביל חלק מהאנשים, חלום שתרצו שיישאר איתכם לשנים רבות. רוצים חתונה ייחודית שתהיה גם מרשימה ומעוצבת בעוד שנים

אוכל מוכן לפסח כשר
אי אפשר לתאר את ההתרגשות שפורצת ברחבי המדינה לפני כל חג שמתקרב. כל שנה,באופן קבוע מספר חודשים לפני בוא החג כולם מתחילים לשאול את השאלה "איפה אתם בחג", שאלה המאפיינת כל יהודי לפני חג מתקרב. כמובן שלאחר שהבנו איפה נהיה כולנו בחג השאלה הנשאלת היא מה נאכל בחג.

סוגי חלקי חילוף לרכב
20/03/12 | רכב
לא קיים רכב שלא זקוק מדי פעם לתיקון שכולל התקנה או החלפה של חלקי חילוף לרכב. חלקי חילוף לרכב הטובים ביותר והיקרים ביותר הינם חלקי חילוף לרכב מקוריים. ייבוא חלקי חילוף לרכב צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים הנדרשים לכך.

השכונה הירוקה בכפר סבא
19/03/12 | נדל"ן
שכונה ירוקה כפר סבא היא אחת השכונות הירוקות הראשונות שהוקמו בישראל, כחלק מהמגמה לעבור לבניה ירוקה. תוכניות הבניה של שכונה ירוקה כפר סבא כוללות רחובות ירוקים

הרחקת יונים
יונים יכולים להוות מטרד רציני ולמרר את חיינו, להיות מקור של רעש, לשלשת, זיהומים ומחלות שונות. היונים בדרך כלל מקננות בכלח פינה פנויה בה הם מצליחים להיכנס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI