דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים הובלות בישראל מובילים טובים
הובלות בישראל מובילים טובים
דפנה לוטן 31/03/12 |  צפיות: 2069

מעבר לבית חדש זה לא דבר של מה בכך. אחרי המון חיפושים רכשתם בית מהחלמות וכעת הגיעה השעה להיכנס. איך מומלץ לבחור חברת הובלות? לא צריכות להיות בעיות, במידה ותעשו הכל בצורה חכמה.

כיצד תזמינו חברת הובלות בישראל? לאלו פרטים צריכים לשים לב? הנה מספר טיפים למעבר קל:

- כדאי להזמין הובלה ולא להעביר בעצמכם - נכון שהמחיר קצת יקר, אבל אין מה לעשות, מובילים מקצועיים פשוט מיומנים יותר. עדיף לכם להיות פנויים לבדוק שהכל עובר חלק. בנוסף, כאשר לוקחים מובילים אפשר להשיג ביטוח בתעריף מוזל.

- וודאו שאתם חותמים על חוזה ברור ומסודר שכולל את התשלום הסופי על העבודה, הסכם הביטוח בהעברה, שעות העבודה ופירוט של כל החפצים המועברים. ככה תהיו מכוסים מכל הכייונים, רק לכל מקרה.

- חשבו והחליטו אם אתם רוצים לטפל באריזה בעצמכם, או אם הייתם רוצים שהחברה תטפל בזה בשבילכם. אם לא מפריע לכם לתת למישהו זר להתעסק לכם עם הדברים וכמובן, אם התקציב מאפשר, זו אופציה מצוינת. מצד שני, אף אחד אחר מלבדכם לא יעניק לחפצים שלכם את מלוא הכבוד הראוי להם...

- מעבר דירה הוא הזדמנות להפטר מריהוט עודף. מומלץ בחום לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולהעביר לעמותות צדקה את הרהיטים והבגדים שמזה זמן רב כבר לא נעשה בהם שימוש.

- רישמו באופן בולט וברור על כל אחד מהקרטונים לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הארגזים בדירה ועל עצמכם בשעת הפריקה.

מחפשים לאתר חברת הובלות קטנות בעלות סבירה? אתם חייבים להשוות בין 3 הצעות מחיר לחפש ביקורות על החברות לבקש המלצות ולסכם הכל בחוזה מסודר.

מעבר אל בית חדש זה פרק חדש בחיינו ולכן מומלץ להתחיל ברגל ימין זקוקים למידע נוסף על הובלה ואריזה או להזמין חברות הובלה קפצו עכשיו למדריך שלנו לקרוא את הטקסטים הבאים שלנו בעניין מעבר דירות רק בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI