דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים צריכים זיפות גגות?
צריכים זיפות גגות?
דפנה לוטן 01/04/12 |  צפיות: 2228

הגג התחיל לדלוף? מעוניינים למצוא פתרון? בימים קרים וגשומים וגם בקיץבתים רבים בישראל נתקלים בבעיות רטיבות בקיר ובגג. מזג האוויר הישראלי הואאחד מהגורמים לכך אך לרוב זה לא נכון, הזנחה מביאה את הבעיה בקירות ובגגות.

הגגתוחם את הבית ושומר עלינו מפני האקלים בעונות השנה ולכן צריך לבדוק מיד עםהגעת החורף שקירות הבית יבשים ושהגג אינו דולף ובטח לא לחכות עד שהמיםיתחילו לחדור לבית. יש כמה סוגי איטום גגות, איטום מנזילות, בידוד ליצירת, אקלים קבוע בבית, זיפות של הגג ועוד.

רוצים לתקן את הנזק? צריכים זיפות גגות?בלי לחץ, בואו לקרוא מספר מדריכים על זיפות הגג וגם לקבל המלצות על אנשימקצוע מנוסים בתחום האיטום, קפצו לאתר שלנו לקבלת מידע נוסף.

איךשמגיע הסתיו מומלץ להזמין בעל מקצוע לערוך בדיקה מקיפה או בידקו בעצמכם,השפריצו מים על הגג ובדקו שאין נזילות, ובנוסף בדקו גם את הקירות בחדריםלוודא שאין שום נזילה. עשו זאת בקביעות, אל תחכו לרגע בוא מתחיל לרדת גשםכי אז יגרם לכם נזק גדול.

אם אתם זקוקים ל קבלן זיפות נצלו את רשתהאינטרנט למציאת אנשי מקצוע, לבדוק מחירים וביקורות שנכתבו ע"י גולשים. עודאופציה היא לבדוק עם משפחה ומכרים לכו תדעו, אולי גם להם היה מקרה זהה ועלאיזה פתרון הם מליצים.

אם הזמנתם גגות רעפים מומלץ לבדוק על החומרים שאיתם מתקנים את הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיותנוכחים בזמן התיקון, לפקח על התיקון ובקשו לערוך בדיקה לאחר סיום העבודה,כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר.

השוו היטב את העלויות,קחו 2-3 הצעות מחיר מספקים שונים, שאלו לגבי לוח הזמנים לסיום התיקון, בקשולקבל אחריות לפחות לשנה אחת וחשבונית .

חייבים בעלי מקצוע?מעוניינים לשלם פחות? אנחנו כאן להמליץ לכם על שירות מקצועי במחיריםשפויים, היכנסו לפורטל שלנו ותיהנו מכל הפרטים ייעוץ בכל אזור בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI