דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר הסעות בדרום
הסעות בדרום
איתי שממה 05/04/12 |  צפיות: 3063

הסעות בדרום–

בשירותי ההסעות בדרום חלה עלייה משמעותית בעקבות כניסתה של אינטל קרית גת לפעילות ב2 העשורים האחרונים בהן נפתחה אינטל וגדלה צמחו יחד איתה עשרות מפעלים תומכים וקשורים ברחבי הדרום ונפח התעשייה צמח משמעותית ואיתו גם ענף ההסעות, מפני שמפעלים אלו נזקקו לשנע את עובדיהם אל וממקום מגוריהם למפעל.

להלן מספר טיפים לבחירת חברת הסעות טובה בדרום.

וותק חברת ההסעות בדרום

וותק חברת ההסעות הנותנת שירותי הסעות בדרום הוא חשוב,רצוי לבחור בחברת הסעות אשר נותנת שירותי הסעות בדרום לפחות 20 שנה ויותר, ואשר לחברה זו יש רישיונות הפעלה בתוקף , ורכבי הסעות חדישים ומתוחזקים היטב.

ענף ההסעות בדרום מכיל בתוכו המון חברות הסעה מה שחשוב בעיקר כשצורכי סוג שירות זה הוא לשכור חברה עם רישיונות מתאימים בעלת תווי תקן ממכון התקנים של איכות בהסעות ובטיחות בתעבורה ששמם- איזו 9301 ואיזו 9001 המפקחים בודקים כל חצי שנה באמצעות בודקי חוץ ממכון התקנים את איכות ובטיחות האוטובוסים פיקוח על רישיונות ואישורי החברה וחידושם , בדיקת תיחזוק האוטובוסים במוסכים מתאימים , ובדיקה על ניהול החברה לפי תקני תו התקן.

מוניטין חברת ההסעות בדרום

רצוי לבחור חברת הסעות בדרום המוכרת ע"י הרשויות ומועצות איזורית בדרום , ולבדוק האם לחברה המלצות על שירותי הסעות בדרום ממועצות או עיריות אשר הפעילו מכרזי הסעות שונים.

רק לחברת הסעות בעלת מוניטין ישנם את הכלים הדרושים להעניק שירותי הסעות בדרום בצורה מקצועית ואחראית , ותשתיות מתאימות לקיום שירות זה.

איכות רכבי ההסעות של החברה

לפני שבוחרים בחברת הסעות בדרום רצוי לבקש או לברר על כמות כלי הרכב בחברה והאם צי רכבי ההסעות בדרום של החברה הינו חדש מתוחזק ומתופעל על ידי נהגים מקצועיים וטובים בעלי תודעת שירות גבוהה.

לסיכום

בכדי למצוא חברת הסעות בדרום אשר תעניק לכם שירותי הסעות טובים עם עמידה בזמנים ואדיבות של נהגים ברכבים חדישים ובטיחותיים , רצוי לברר את וותק החברה, איכות כלי הרכב ומוניטין החברה.

מטיילי נהורה בע"מ, חברת הסעות מהגדולות בדרום בעלת תו תקן איכות איזו 9001 ותקן בטיחות איזו 9301 מעניקה שירותי הסעות בכל הארץ וגם בדרום בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים.

לשיחת יעוץ, הצעות או המלצות על שירותנו התקשרו עכשיו ל-08-6848841 שלוחה 2 ונציגת ההזמנות שלנו תענה על כל שאלה ותשמח להעניק לכם הצעת מחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתי שממה


 


מאמרים נוספים מאת איתי שממה
 
שירותים ספציפיים של חברות הסעות באשקלון
חברות הסעות באשקלון כמו בכל מקום אחר בארץ ישנם לא מעט אך חברות אשר נותנות שירותים מיוחדים לא תמיד ניתן למצוא ובטח לא באותה הקלות שיש במציאת חברת הסעות שנותנת את השירותים הרגילים. שירותים אלו כוללים שירותים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מגזרים שונים וכן לקבוצות או יחידים שיש להם דרישות אחרות ממה שבדרך כלל. חברות הסעות באשקלון אשר נותנות שירותים מיוחדים תופסות נישה טובה מבחינתן ויכולות לקבל הצעות עבודה רבות מאוכלוסיות אלו.

הסעות בדרום
ענף ההסעות בישראל צבר ביקוש ותאוצה עם השנים וכיום בישראל 1500 חברות הסעות רשומות מתוכן 350 חברות הסעות בדרום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI