דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות אדריכל: איך לבנות אתר מוצלח
אדריכל: איך לבנות אתר מוצלח
אביב יועצים 12/04/12 |  צפיות: 3124

כיום, כל אדריכל עצמאי בעל עסק צריך להחזיק אתר. באתר הוא מציג את תיק העבודות שלו, מפרט על הפרויקטים שהשתתף בהם, ניסיונו המקצועי ועוד. מאחר וכל ארכיטקט צריך להלחם בשיניו על הלקוחות, האתר שלו צריך להיות מרשים במיוחד.

במאמר זה נפרט את המאפיינים העיקריים של אתרים מוצלחים של אדריכלים.

תצוגת האתר - תוכן האתר צריך להתפרש בשלמות ולהראות מצוין על כל מסך מודרני ורחב. אל תשכחו שאדריכלות היא אמנות המרחב - לכן אסור שהאתר יראה קטן ומצחיק, הוא צריך להיות מרשים ובנוי בחכמה.  

רקע - הדעות חלוקות מאוד בנושא זה. אני אישית מעדיפה לבן בלבד ומבחינתי הוא חובה. הרקע הלבן יבליט את התמונות. הפרויקטים של אדריכל הם הנכס החשוב ביותר שלו והם צריכים לעמוד בפני עצמם.

תמונות - אלו הן החלקים החשובים ביותר באתריהם של אדריכלים. אדריכל יכול לספר בהרחבה אודות ניסיונו המקצועי, אך מה שמעניין בפועל את הלקוחות הן התמונות. לכן, מאוד חשוב שבמהלך הקריירה שלך, תיקח איתך מצלמה ותנציח כל פרויקט מוצלח שאתה גאה בו. לא מדובר פה בדרישה קשה מידי שאינך יכול לעמוד בה. כמובן, כדאי לקרוא קצת אודות זוויות צילום ולחפור יותר לעומק, כך שהתוצאה תהיה מרשימה ככל האפשר.  

עדכונים - אדריכלים רבים אינם טורחים לעדכן את האתר שלהם על בסיס קבוע וחבל. זה אינו עושה רושם טוב להיווכח, שהפרויקט האחרון נעשה ב-2004. העובדה שלא טרחת לעדכן את האתר בשנים האחרונות מראה ללקוח ש: אחד - אתה כנראה עצלן. שניים - כנראה שלא היו לך לקוחות מאז... היום, קל לצלם פרויקטים, אף באמצעות מצלמה טובה במכשיר הסלולארי. לכן, אדריכל נכבד, כאשר אתה משלם עבור בניית אתר, חשוב מאוד שיהיה לך ממשק ניהול קל ופשוט, שבאמצעותו תוכל להעלות תמונות. ישנם אתרים, שבהם העדכונים הם כל כך מסובכים, עד כי אדריכלים מעדיפים לוותר עליהם.

רקע אישי - אתרים של אדריכלים רבים מכילים שפע של תמונות, אך מעט מאוד רשום אודות אותו אדריכל. הטקסט המופיע כל כך דל ומועט, עד שכמעט אינו חושף דבר על האדם שמאחורי הפרויקטים היפים והמרשימים.

חשוב על כך שלקוחותיך מעוניינים להכיר אותך, לדעת עוד אודות הרקע שלך. תוכל לכתוב על תחביביך, משפחתך וכו' - כל דבר שעשוי ליצור קירבה בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים. הם רוצים לדעת שאתה איש מקצוע מצוין - אך גם אדם. היתרון באתר של אדריכל פרטי, הוא בכך שאפשר לתת זווית ראייה יותר אישית ולקרב כך את הלקוחות. לקוחות רבים רוצים יחס אישי. הם לא רוצים להיות "עוד לקוח" של משרד ענק המעניק יחס מנוכר ללקוחותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI