דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות בנייה של פרגולות מעץ
בנייה של פרגולות מעץ
אורן סולומון 25/04/12 |  צפיות: 4717

בניית פרגולות עץ

פרגולות עץ הם מין גגות עץ מיוחדות אשר יוצרות הצללה בגינות ובחצרות וכמובן, עמידות מפני פגעיו של מזג האוויר. בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לעיצוב הבית והגינה, החלו פרגולות עץ לתפוס מקום רב ורבים בוחרים בהם כפתרון ההצללה הטוב ביותר. כיום, ישנן חברות רבות המציעות בניית פרגולות עץ אך אם אתם רוצים לקבל את הפרגולה הטובה ביותר אתם חייבים לבדוק היטב אודות החברה ממנה אתם מזמינים את הפרגולה. כיצד תבצעו את הבדיקה ותבחרו בחברה הטובה ביותר? במאמר זה סקרנו לכם את הסוגיות השונות.

ערכו סקרים והשוואות מחירים

בכדי לבחור את הטובה ביותר מבין כל החברות בקשו מכולן הצעות מחיר והשוו את מה שקיבלתם. חשוב שתיקחו בחשבון כי ההצעה הזולה ביותר היא לאו דווקא ההצעה הכדאית ביותר ובזמן שאתם מבצעים את השוואות המחיר בדקו מספר נתונים חשובים:

סוגי העצים – כיום ישנם כמה סוגים של עצים מהם בונים פרגולות עץ ולכן הקריטריון החשוב מכל בהשוואת הצעות המחיר הוא סוג העץ. בכדי להפוך את ההשוואה ליותר קלה בדקו עם מומחים מהו סוג העץ הטוב ביותר עבורכם ובקשו מכל החברות להעניק לכם הצעת מחיר על אותו סוג של עץ. כך תוכלו להיות בטוחים שלפחות בקריטריון הזה ההצעות שוות אחת לשנייה.

מחיר ההקמה – כמובן, המחיר הוא הקובע. לכן, הצעת המחיר הטובה ביותר היא ההצעה אשר כוללת את כל הפרמטרים שהוזכרו מעלה ומציעה את המחיר הכי נמוך בעבורם.

לוחות הזמנים – בבנייה של פרגולות עץ לוחות הזמנים הינם חלק חשוב ומכריע מאוד. הרי אף אדם לא אוהב לראות את הגינה שלו מלאה בחלקי עצים, רעפים וחומרי בנייה נוספים ולכן ככל שהחברה מתחייבת על לוח זמנים קצר יותר, כדאי לכם לבחור בה על מנת שתבצע בעבורכם את בניית הפרגולה.

אחריות העסק – ישנן חברות אשר מציעות אחראיות על פרגולות עץ אותן הן בונות. האחראיות תקפה למקרה שהעץ נרקב, נוצרו בו סדקים או שמכל סיבה שהיא הפרגולה נפגמה. לכן, החברה המציעה את האחראיות לתקופה הארוכה ביותר היא החברה הטובה ביותר שכן לכל בעיה תוכלו להתקשר אליהם ובנוסף, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יבצעו את העבודה על הצד הכי טוב.

המלצות ממכרים

תאמינו או לא, אין כמו המלצה של השכנה ממול. אם יש לכם חברים או מכרים אשר בנו פרגולות עץ, או כל עבודות מעץ אחרות גשו אליהם ובקשו מהם המלצות על החברה שעשתה עבורם את העבודה. ההמלצות הללו יסייעו לכם להתמקד על מספר חברות טובות באזור שלכם וכך הבחירה תהיה הרבה יותר פשוטה. במקום לחפש במאגרי מידע רבים ולהתבלבל מההיצע הרחב שיש בתחום, לכו על פי ההמלצות שתקבלו. האמינו לנו, זה ישתלם לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן סולומון


 


מאמרים נוספים מאת אורן סולומון
 
בניית אתרי אינטרנט איכותיים לעסקים
בניית אתרים לעסקים זהו תחום רחב מאוד ואם כבר התחלתם לחפש חברה אשר מציעה שירותים של בניית אתר באינטרנט לעסקים ללא ספק הבנתם כי ישנן חברות רבות והבחירה בחברה אחת על פני השנייה עלולה להיות קשה ומלאה בהתלבטויות והתחבטויות רבות

בנייה של פרגולות מעץ
בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לעיצוב הבית והגינה, החלו פרגולות עץ לתפוס מקום רב ורבים בוחרים בהם כפתרון ההצללה הטוב ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI