דף הבית ביטוח ביטוח רכוש ביטוח מבנה דירה משווים מחירים
ביטוח מבנה דירה משווים מחירים
עוז הוגמן 20/05/12 |  צפיות: 3982

לכל אחד מאיתנו יש יותר מדי הוצאות בכל חודש, החיים בארץ יקרים יותר משאר המדינות במערב ובכל זאת, יש דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח. רוצים להגיש מבוטחים? רכשו ביטוח רק אצל סוכנים מקצועיים.

בכל שנה עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל לא צריך לשלם מחיר מופקע, פוליסת הביטוח מסתיימת החודש? חייבים ביטוח תכולה? לפניכם מעט טיפים על מחירי הביטוח בארץ, איפה בודקים מחירים ואיך לרכוש ביטוח מבנה במחיר שפוי?.

הביטוח עומד להסתיים? אל תחכו לרגע האחרון מומלץ לבדוק את המחירים כעשרה ימים לפני טרום פקיעת הפוליסה. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לקבל יותר הצעות ולכך להשוות ולחסוך.

איפה אתם צריכים לעשות ביטוח? בקשו לקבל הצעה ישירות מחברות גדולות וגם מסוכן ביטוח פרטי. ברוב המקרים תוכלו למצוא פערים משמעותיים מה שמאפשר לכם חיסכון גדול במחיר ויש גם אבל, בדקו את האותיות הקטנות.

אפשר לחסוך עוד? יש עוד מספר דברים שיכולים להוזיל את המחיר ב- הרבה מאוד כסף למשל: האם יש לכם תביעות ביטוח לאחרונה? האם יש אזעקה או קודן? האם יש לכם צורך ב רכב חלופי? כל תוספת עולה כסף ולכן כדאי לחשוב מה באמת נחוץ לכם.

כדאי לכם שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו בחברה אחת, למשל: ביטוח מבנה דירה ביטוח לרכבים פנסיה ועוד. יותר קל לנהל את הכל שהכל נמצא בחברה אחת אגב, יחסוך לכם כסף.

מומלץ לנסות לבדוק עם מכרים וחברים, אולי יש להם מכונית כמו שלכם? אולי להם יש המלצה על סוכן ביטוח מצוין? לא בטוח אבל שווה לנסות. אנחנו ארץ קטנה וכל אחד מכיר מישהו שיכול לארגן הנחה.

רבים מתלבטים איזה פוליסה לעשות צד ג'? או מקיף ביטוח לשמשות? כלל יסוד אומר שכדאי לעשות ביטוח מקיף, בביטוח של המכונית וגם בביטוחי דירה או ביטוחים אחרים.

ולסיום: אל תשכחו לעשות בקר מחירים, לבדוק מספר פוליסות ביטוח לחפש רק סוכן מורשה ולנהוג בזהירות! מי שמשווה מרוויח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI