דף הבית בניין ואחזקה בית חכם טיפים על התקנת אינטרקום
טיפים על התקנת אינטרקום
עוז הוגמן 24/10/12 |  צפיות: 4559

המתכון לחיים טובים מגיע כמו שאנחנו יודעים כאשר אנו חווים רגעים נינוחים. אנו מציירים לנו בקלות תמונה שבחרנו למען הגנתנו שחיינו מתנהלים כשורה, אבל מסתבר כי היא לעיתים קצת שונה. לרוב היום, כשאנחנו שומעים במדיה על חיינו המסוכנים ולצערנו לעיתים שומרים מהחברה הקרובה לנו על פריצה וכל עגמת הנפש שחוו. לכן כדאי להתכונן מראש ולהגן על חיינו. זה הזמן לפעול ולהתנהל ביתר שלווה ורוגע.

התקנת מערכת לצורך האבטחה שלנו, נותנת תחושת ביטחון בחיינו. כך נוכל למעשה להתנהל בתחושת ביטחון ביום יום שלנו המערכת תגלה אם ישנו פורץ בבית או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לנייד. אם מדובר בעסק שלנו ישנה אפשרות לחלק קודים שונים למספר עובדים וכך נוכל לשלוט עוד יותר ולפי הקוד נדע מי האדם שנכנס או יצא. .

אחת הדרכים להרגיש כך היא להתקין מכשיר אינטרקום בבית ובמקרה הצורך גם ברכב או באופנוע. כפי שאנו כבר נוכחנו לדעת עולם האבטחה מפותח היום. מומלץ להתחיל להגן על ביתנו ע"י התקנת אינטרקום אפילו אם אנו גרים בבניין דירות או לחילופין בבית פרטי .

אנו ממליצים על התקנת אינטרקום הכולל מצלמה ובאופן הנ"ל נוכל לשמוע ואף לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ונקבע למי נפתח את הדלת ולמי לא נפתח. כולנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו מקום אחר.

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כאשר באים לקנות מערכת אינטרקום לדלת ומיגון לבית ולעסק והתחרות עלולה להקשות עלינו. לפני שנבחר את הטוב ביותר עבורנו, יש לבצע שיעורי בית להבין את אשר מציעים לנו ורק אם ההצעה באמת תענה לקריטריונים נבחר בה. חשוב ביותר שנדע להחליט נכון . זאת מכיוון שמדובר בהגנתנו ולא בקנייה של בגד או תכשיט .

בנוסף אחרי ביצוע הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד בזמן בה היא אמורה לעבוד בשל חוסר מקצועיותו . יש לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף והוא שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק שאנחנו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר חשוב נוסף יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שנקבל ולא תנוטרל באופן אחר.

אז אם כך זו העת להחליט החלטה נבונה ולהרגיש מוכנים ברגע שנבחר לנו התקנת אינטרקום כי לפני שקונים בודקים ורק לאחר מכן מחליטים . בואו ונצעד יחד אל הבטוח! שיהיה בהצלחה לכולנו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI