דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הדברת יונים כל הפתרונות
הדברת יונים כל הפתרונות
עוז הוגמן 28/05/12 |  צפיות: 2119

איזה מעיק זה לגלות שלהקת יונים החליטה להפוך את הבית שלנו גם לבית שלהן. טוב שבימינו קיימים מלא פתרונות יעילים, זולים והומאניים להרחקתן משטח הבית מוכרחים למצוא הרחקת יונים?

אפילו אם אתם בסדר עם כל עניין הרעש והלכלוך, לא כדאי להתעלם מהמצב בשטח המראה שמגורים בסביבת יונים גורמים למחלות - הן נושאות טפילים בהפרשותיהן שפוגעים בבריאות האדם ובעלי חיים אחרים ובנוסף בתנאים מסויימים הפרשותיהן הופכות בקלות ל אבק אשר גורם ל אלרגיות ובעיות במערכת הנשימה.

מעוניינים לקבל פרטים על הדברת יונים? הנה כמה טיפים אשר יכולים לעזור לכם להתגבר בהצלחה על בעיית יונים:

אין תחליף לשירותיו של מרחיק יונים בעל נסיון אשר יודע בדיוק איך להיפטר מ מפגעים כאלה, אבל אם שוכרים בעל מקצוע מהתחום, חשוב לברר שהוא אינו מדביר אותן - הדברה היא פתרון לא הומאני, לא יעיל אשר הנוקטים בו עוברים על החוק.

יונים ממש לא אוהבות אובייקטים נוצצים, לכן כדאי לשים דיסקים ישנים על אדן החלון ועל הגג. שווה גם לתלות שקיות ניילון ריקות שמתנופפות ברוח ויוצרות רעשים אשר מרתיעים יונים.

כעת אפשר להעזר ב מבריחי יונים על-קוליים שמפיקים צלילים גבוהים, אשר מונעים מהיונים להתקרב מבלי לפגוע בבעל החיים, ושאינם משפיעים כלל על בני אדם.

צריכים סילוק יונים? מעוניינים בשירותיו של איש מקצוע אשר יכול לעזור לכם להתגבר על המטרד? בחרו מרחיק יונים רק לאחר שתקבלו המלצה של מכר אמין.

טיפ לסיום- כדי להרחיק ציפורים טורדניות? מוצאים מספר דיסקים ישנים ותולים אותם על המרפסת והן מעדיפות להתרחק מהאוזר אפשרות מצוינת וללא דוקרנים.

לפרטים נוספים על פתרונות להרחקת יונים ונושאים רבים אחרים העיפו מבט האתר שלנו ותוכלו לפתור את בעיית היונים בקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI