דף הבית עיצוב ואדריכלות סטיילינג עיצוב משרד ביתי
עיצוב משרד ביתי
לילך כהן 30/05/12 |  צפיות: 4550


להכיר את החלל שבו אתם עובדים

לא מעט אנשי מקצוע מבינים כיום שהאפשרות לפתוח משרד בבית היא דבר מקובל שרבים כבר עשו אותו. זוהי החלטה שיכולה לחסוך לא מעט כסף, אך חשוב לדעת שכדאי מאוד ליצור סביבת עבודה שמתאימה הן לטעם האישי והן למשימות היומיום. לכן עיצוב משרד ביתי הוא דבר שחשוב לקחת לתשומת הלב על מנת לראות כיצד אפשר למצות את העבודה בצורה חיובית.

יש לא מעט שאלות שחשוב לנגוע בהן כשמתכננים עיצוב שכזה. זאת מאחר ויש הבדל אם מישהו מתכוון לקבל לקוחות בביתו או אם שני שותפים אמורים לחלוק את המשרד או לשתף בו פעולה. בין חלל פתוח לבין מיקום השולחן או התייחסות למיקומם של אלמנטים טכניים שונים הרי שעיצוב כזה דורש מחשבה תחילה ולא מעט ידע ממוקד בנושא.

ליהנות משימושיות גבוהה

גם משרד ביתי הוא לא פחות ממקום רציני שבו איש עסקים מנסה לקדם את העסק שלו, ולכן יש חשיבות רבה לשילוב בין האווירה הביתית לבין החזות העסקית שאמור להקרין המשרד. גם כאן יש לראות כיצד אפשר לשלב את לוגו העסק וצבעים שמאפיינים את אופי העסק יחד עם יצירת יכולת לעשות שימוש בכל פריט במשרד בצורה קלה ועם נגישות מלאה.

עיצוב משרד ביתי אם כן, יהיה בראש ובראשונה בחירת החדר המתאים ביותר (עם חלון, בשטח סביר, מול הכניסה לבית וכיו'). גם סידור החלל הפנימי חייב להיות קפדני על מנת לראות את היתרונות של ישיבה מול דלת הכניסה של המשרד הביתי בכדי לראות מי נכנס למשל. מבחינת יחידות האחסון, שקעי החשמל וכיו', הרי שחשוב לדאוג לכל פרט בצורה יסודית ובמחשבה תחילה.

נותנים ביטוי לטעם שלכם

כיום יש מגוון אדיר של אפשרויות לעצב כל חלל. בכל הקשור למשרד הביתי הרי שזו הזדמנות לבדל אותו משאר חלקי הבית ולהציג מראה עצמאי מרשים ביותר. היעזרות באנשי מקצוע שיש להם רקע וניסיון רב בתחום העיצוב תביא לכך שבעל המשרד הביתי יוכל ליהנות ממספר אופציות לעיצוב בטרם הוא מחליט סופית על הסגנון שאותו יקנה למשרד האישי שלו.

פגישת ייעוץ עם מעצבים בעלי ניסיון בתחום זה תראה מיד עד כמה אפשר לשלב בצורה נכונה אלמנטים מחומרים עדכניים ועד כמה אפשר ליצור עיצוב משרד ביתי לא רק תדמית מעניינת אלא גם להעביר מסר שיווקי וליהנות מפונקציונאליות מושלמת. בין שולחן זכוכית למגירות וכוננית אלגנטיים ובין פריטים עם גלגלים לתמונות קיר שונות עיצוב משרד הביתי הוא משימה למי שמתמחה בכך.

ליצירת קשר חייגו: 054-4544121 או היכנסו לאתר האינטרנט כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI