דף הבית קניות וצרכנות רהיטים מקלחון פינתי - למה זה טוב?
מקלחון פינתי - למה זה טוב?
דנה קמר 05/06/12 |  צפיות: 4897

אם אתם מתכננים לעשות שיפוץ או שינוי כללי בבית, אין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר בחדר האמבטיה. חדרי האמבטיה הקטנים שייכים לעבר והיום הם הרבה יותר גדולים ומרווחים. אם אתם רוצים לפתוח כמה שיותר מרחב בחדר, כדאי לכם לשקול התקנה של מקלחון פינתי.

מדוע דווקא מקלחון פינתי?

אמבטיה רגילה תתפוס לכם שטח גדול מרצפת החדר רחצה. במידה והמקלחון מותקן בפינה, עדין יהיה לך מקום רב להתרחץ, אך לא תאלץ לוותר על שטח מהחדר לאור העובדה שהמקלחון יותאם בדיוק לפינה של החדר. גם במידה וכבר ישנה אמבטיה בחדר המקלחת, עדין תוכל לשים מקלחון בפינה אשר יאפשר לך להתרחץ בזריזות מבלי לבזבז את אותה כמות המים החמים שהיית משתמש באמבטיה.

מקלחונים פינתיים הם לעיתים חלק מחדרי רחצה שחסרה בהם מקלחת, כמו ג'קוזי. בנוסף עבור קשישים רבים יש בעיית ניידות והם מתקשים להיכנס ולצאת מן האמבטיה, כך שקלות היציאה והכניסה ממקלחון פינתי תקל עליהם מאד.

סוגי מקלחונים פינתיים

ניתן למצוא מקלחונים פינתיים במגוון רחב של צורות, הכוללים מקלחון מלבני, משולש, מרובע או מעוקל קלות. כמו כן קיימים היום מקלחונים עם צורה מעוגלת אשר מעניקים לחדר מראה מאד מיוחד. אם יש בראשך צורה מיוחדת שאותה תרצה לעשות, ישנן חנויות שבהן תוכל לקנות מקלחון בהתאמה אישית כך שיתאים בדיוק למידות שלך ויראה כפי שעולה בדמיונך.

מקלחונים פינתיים גם באים במספר גדלים סטנדרטיים, החל מקטנים ועד גדולים ומפוארים. שוב, תמיד תוכל לבחור את המקלחון בהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלך.

חלקי המקלחון הפינתי

באופן בסיסי, למקלחון פינתי ישנם שלושה מרכיבים עיקריים: בסיס המקלחת, המקלחון עצמו והדלת.
בסיס המקלחת הוא החלק התחתון של המקלחון אשר מונח על הרצפה וסוגר על הביוב. ניתן למצוא בחנויות השונות את הבסיס ממספר חומרים – אקריליק, פיברגלס ואבן. הבסיס מאקריליק ופיברגלס מגיע במספר רחב של צבעים, כך שלא תהיה לך בעיה למצוא מקלחון שיתאים לעיצוב של חדר הרחצה שלך. הבסיס מאבן הוא יפהפה ונשאר לתמיד, אך העלות הגבוהה שלו מונעת מהמון אנשים לרכוש אותו.
את המקלחון עצמו ניתן להשיג במגוון צבעים, משקוף ועד אטום לחלוטין בצבעים או הדפסים שונים. הדגמים הכהים או מהזכוכית החלבית מספקים פרטיות רבה יותר אבל מקלחון שקוף יגרום לחדר הרחצה להראות גדול יותר.
דלתות המקלחת עשויים בדרך כלל מאקריליק או זכוכית. הן יכולות להיפתח כלפי פנים או כלפי חוץ בהתאם לצרכים שלך. הדלת עשויה גם כן להיות מעוקלת על מנת להתאים לבסיס המקלחת שמתעקל כלפי חוץ.

אם בחרת במקלחון פינתי, לפני שאתה פונה לחפש אחד, מדוד את השטח שיש לך בחדר המקלחת. אם חדר המקלחת שלך קטן, אל תבחר בדגם הגדול ביותר ותעדיף דלתות שקופות על מנת להעניק לחדר מראה כי המרחב גדול יותר. פנה לחנות ששמעת עליה המלצות וודא כי אתה בוחר מקלחון באיכות טובה. מקלחון באיכות ירודה לא יחזיק מעמד במשך זמן רב ולא יראה טוב כבר לאחר שנתיים לכל הפחות. כמו כן ודא כי יש לחנות שבחרת, מתקינים מקצועיים שיתקינו את המקלחון בביתך בצורה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה קמר


 


מאמרים נוספים מאת דנה קמר
 
מקלחון פינתי - למה זה טוב?
05/06/12 | רהיטים
כיום ישנו מגוון רחב של מקלחונים בשוק, כך שקל ללכת לאיבוד בין ההיצע. למקלחון הפינתי ישנם יתרונות רבים שתוכלו לקרוא עליהם במאמר הבא.

מדפים למחסן
על מנת לייעל את המחסן לעסק יש צורך להשתמש במדפים בצורה יעילה.

תנאים סוציאליים לעובדים הזרים
למרות שאין זה כך, העובד הזר בישראל זכאי לתנאים סוציאליים הכמעט זהים לתנאים של עובד ישראלי. במאמר מובאים התנאים להם הם זכאים.

מילוי שיער לגברים
כיום ישנם מגוון פתרונות של מילוי שיער לבעיית ההתקרחות אצל הגברים. במאמר מוצגות השיטות השונות הקיימות היום בשוק למילוי שיער אצל גברים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI