דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער מילוי שיער לגברים
מילוי שיער לגברים
דנה קמר 22/03/12 |  צפיות: 4765

בגיל 20 היית מפזז ברחבי העיר ומתגאה בבלורית שעל שיער ראשך. זה היה מקור הגאווה שלך. היום בגיל 40, כבר קיימת פדחת די רצינית. בהתחלה לא ידעת איך להתמודד עם זה, הביטחון העצמי שלך ירד. הרגשת ממש כמו שמשון, לאחר שגזרו לו את השיער – מקור הכוח שלך נעלם. בהדרגה למדת לחיות עם המצב, הבנת שהשיער שנשר כבר לא יחזור, ולא נותר לך אלא להשלים עם המצב. אז זהו שזה לא חייב להיות ככה.


בשנים האחרונות מוצעים מגוון טיפולים להתקרחות ומילוי שיער. להתקרחות יש מספר שלבים, כאשר בכל שלב ישנו טיפול היכול להקל על המצב. בתחילת הנשירה, שיער הראש יחל להידלדל באזור המפרצים בקדמת הראש. לאחר מכן תווצר קרחת במרכז הראש והמפרצים יתחילו להעמיק עד שלבסוף הקרחת תגדל עד לקבלת צורת סהר על הראש. בשלבים ההתחלתיים ניתן להשתמש בשיטות איפור שונות על מנת להסתיר את הדלילות. ניתן להשתמש בשיטה זו כאשר עדין יש מספיק שיער על הראש, וע"י איפור ניתן לשנות את הגוון של הקרקפת כך שזה יראה טבעי.

אבקה למילוי שיער

אבקה למילוי שיער הינו פתרון קוסמטי אשר מורכב מחומרים טבעיים בלבד. הוא מכיל פרוטאין וקרטין, שאלו החומרים מהם מורכבת השערה, כך שהסיבים דומים במבנה שלהם לשערה והם נצמדים לקרקפת בצורה שלא ניתן להבחין בהם. על מנת שהסיבים ייצמדו לקרקפת, מטעינים אותם בחשמל סטטי. אבקה זו מיועדת למי שיש שיער דליל, ולא ממש קרחות. אם אתה כבר סובל מקרחות, התכשיר לא ייצמד כמו שצריך לקרקפת ויתקבל מראה שאינו נראה טבעי. אבקה זו נותנת תוצאות מיידיות, והיא עמידה בפני נזקי מזג האוויר או זיעה, אך עם זאת במידה ורוצים להסיר את הסיבים ניתן לעשות זאת בחפיפה עם שמפו רגיל. כמו כן בזמן השימוש באבקה, ניתן להשתמש במוצרי עיצוב אחרים לשיער. בכדי שסיבי האבקה יתאימו במדויק לשיערכם, ניתן לבחור ממגוון צבעים אשר תואמים כמעט את כל קשת הצבעים הקיימים.

השתלת שיער

אחד הפתרונות היותר יעילים למילוי שיער הוא השתלת שיער. זהו ניתוח שנעשה באופן חד פעמי וניתן ליהנות מהתוצאות שלו לטווח הרחוק. הבעיה הגדולה בשיטה זו נעוצה בכך שהשתלת שיער אינה מתאימה לכל אחד. לפני ההשתלה יש להתייעץ עם רופא עור, אשר יאבחן את שיער ראשכן, את הסיבה לנשירה, ויתאים השתלת שיער מתאימה. אחוז גבוהה מהמעוניינים בהשתלת שיער נמצאים כלא מתאימים לעבור את הפרוצדורה. ישנם סיבות רבות לכך מאחר ומדובר בהליך כירורגי מסובך ומורכב. שלושה שבועות לפני הניתוח תדרשו להימנע מאלכוהול,עישון ותרופות מסויימות וכמו כן לצום מספר שעות לפני. כל זאת נעשה על מנת להימנע מדחיית השתלים על ידי הגוף. ניתן לבצע ניתוח אשר במהלכו משתילים זקיקי שיער אשר נלקחים לרוב מאזור הצוואר שפחות סובל מנשירה. בניתוח אחר משתמשים במחט מיוחדת אשר לוקחת פיסות עור זעירות, אשר בהן נמצאים זקיקי השיער. הזקיקים הללו יוחדרו באמצעות מחט דקה אל אזורים בקרקפת הדלילים בשיער. השיטה האחרונה היא חדישה יותר, אך אין עדין מספיק מידע לגבי מידת ההצלחה שלה.

אם לא התרגלתם לרעיון שאתם מתקרחים, ואתם רוצים להלחם בדרך הטבע, בחרו בשיטת מילוי שיער המתאימה ביותר עבורכם, ותחזירו לעצמכם את הביטחון העצמי. במידה ובחרתם באבקה למילוי השיער, התייעצו תחילה עם מעצב שיער שיתאים את האבקה לשיערכם, ויראה לכם כיצד נעשה השימוש בה. במידה ואתם בוחרים לבצע ניתוח להשתלת שיער, התייעצו עם אנשים על מנת לבחור רופא טוב. יכולה להתקבל תוצאה שונה לגמרי משני רופאים שונים ולכן אם אתם כבר בוחרים בהליך כירורגי, מומלץ לבחור את הטוב ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה קמר


 


מאמרים נוספים מאת דנה קמר
 
מקלחון פינתי - למה זה טוב?
05/06/12 | רהיטים
כיום ישנו מגוון רחב של מקלחונים בשוק, כך שקל ללכת לאיבוד בין ההיצע. למקלחון הפינתי ישנם יתרונות רבים שתוכלו לקרוא עליהם במאמר הבא.

מדפים למחסן
על מנת לייעל את המחסן לעסק יש צורך להשתמש במדפים בצורה יעילה.

תנאים סוציאליים לעובדים הזרים
למרות שאין זה כך, העובד הזר בישראל זכאי לתנאים סוציאליים הכמעט זהים לתנאים של עובד ישראלי. במאמר מובאים התנאים להם הם זכאים.

מילוי שיער לגברים
כיום ישנם מגוון פתרונות של מילוי שיער לבעיית ההתקרחות אצל הגברים. במאמר מוצגות השיטות השונות הקיימות היום בשוק למילוי שיער אצל גברים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI