דף הבית תיירות ונופש בתי מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת – כל מה שרציתם
יו קורל ביץ' קלאב אילת – כל מה שרציתם
שירה דרורי 07/06/12 |  צפיות: 3575

שיטת הנופש האולטימטיבית עליה כל הישראלים חולמים היא חופשת הכל כלול. במחיר חבילת הנופש עליה שילמתם, אתם מקבלים מבית המלון כל מה שאתם צריכים בחופשה באילת, בשביל שתהיה חופשה שלמה וטובה. מלון יו קורל ביץ' קלאב ראו כמה הנופשים הישראלים אוהבים את חבילות הנופש הללו, ושידרגו את השיטה פי כמה וכמה, והפכו את חווית החופשה שלכם במלון לחופשה בלתי נשכחת, ללא דאגות או הוצאות נוספות ונטו הנאות.

שיטת חופשת הכל כלול אומנם מוכרת לעולם, בקלאבים באירופה וארה"ב זה כמה עשורים אך לישראל הגיעה רק לאחרונה, ועדיין היא לא באמת מתקרבת לרמה של אותם קלאבים.
יו קורל ביץ' קלא אילת, מלון אולטרה הכל כלול, בעזרת יועצים מעולם המלונאות הבינלאומי, הביאו לכם את אותה חוויה מטריפה בדיוק, עם שדרוגים והתאמות בשביל להלביש את החופשה לטעם הישראלי המיוחד.
יו קורל ביץ' קלאב אילת לוקח את חופשת הכל כלול ועושה לה מהפך – אתם מקבלים מלון אולטרא הכל כלול ומתחילים ליהנות כמו שבאמת הייתם אמורים ליהנות מחופשה באילת.

הרפתקאה גסטרונומית מהנה

היכונו למסע קולינרי חוויתי של פעם בחיים, במלון יו קורל ביץ' קלאב אילת. מיטב השפים של ישראל ידאגו להכין לכם 3 ארוחות מלאות ביום, כאשר כל אחת תהייה אטרקציה בפני עצמה. בופה עצום ממדים, וחדרי אוכל מרווחים ומפנקים. וגם לתאוות של אמצע היום דאגנו לכם, עם בר חטיפים ומשקאות שפתוח 24 שעות, בבריכה בלובי ובכל מקום שתצטרכו.

חדרי שינה אקסקלוסיביים במגוון רמות ומחירים בעיצובים מטריפים

היכונו לחווית אירוח במלון הכי מעוצב באילת, הכל הוכן בידי אומן של המעצבים והארכיטקטים הטובים בעולם, שעמלו על עיצוב המלון. אלה דאגו כי המתקנים בהם תשתמשו במלון, החל מהלובי דרך חדרי השינה ועד מתחם הספא, יהיו הכי מעוצבים ויספקו לכם אווירה נופש מתאימה מכל הבחינות. ישנם מספר סוגי חדרים בבית המלון יו קורל ביץ קלאב אילת כגון חדרים מעוצבים ומאובזרים שמתאימים למשפחה ולזוגות, לבחירתכם אירוח נוח ומרווח בחדרי הדלוקס או  בחדר המותאם במיוחד לנופש משפחתי מהנה, דלוקס טאוור בו תיהנו מאוויר הים הצח שזורם ללא הפסקה אל חדרי הטאוור, דלוקס טאוור הפונה לים שהינו השילוב המנצח בין נוף לחדר יוקרתי ומפואר או בסוויטה בה תיהנו מאקסקלוסיביות מפנקת ויוקרתית שלא תשכחו.

רצועת חוף בלעדית ללקוחות המלון

רק בגלל שאתם זכאים ליותר מכל הנופשים האחרים באילת, אירגן לכם בית המלון רצועת חוף פרטית ובלעדית לכם, שתוכלו ליהנות מהים האדום המפנק של אילת, וממי הקריסטל שהוא מציע. איזור מוצל, איזור שיזוף, שירותי הצלה ובר חטיפים בצמוד אליכם. חווית הים של אילת שלמה רק לאחר שביקרתם בחוף שלנו.

אווירה של בידור ואטרקציות ללא הפסקה

אל תדאגו, הילדים שלכם כבר מסודרים בחיים! עם רשימת אטרקציות שלא תגמר, הכל בתוך מתחם בית המלון, הם כבר יהיו עסוקים ויספקו לכם לא מעט שעות של מנוחה. עם ספורט ימי בחוף הפרטי שלנו, סירות מירוץ, אבובים, שיט ביאכטות, קייאקים ועוד. הפעלות בבריכה ושלושה מועדוני ילדים המחולקים לפי גילאים, וצוות יחודי ומקצועי לכל מועדון.

צוות הבידור של בית המלון פועל ללא הפסקה ודואג להפעלות, פעילויות והופעות מהנות לאורך כל שעות היום, לילדים ולהורים! בנוסף, הופעות של אומנים מבחוץ, היישר מבימות הארץ או מחו"ל, מתחם ספא מפואר ומפנק שידאג להרגיע אתכם מדאגות היום יום ואיזור בריכה מוצל ונעים להנאת האורחים עד השעות המאוחרות.

מקפצת מדרגה בתודעת השירות בעולם המלונאות

יו קורל ביץ' קלאב אילת הציבו לרשותכם צוות כפול בגודלו מהנחוץ והמקובל במלונות בארץ, כל זאת בשביל שבאמת תחוו שירות מהו. כחלק מחבילת הנופש שלכם, יו קורל ביץ' קלאב הציב לעצמו כחזון ומטרה, לשרת ולפנק אתכם בשביל להביא את חווית השירות לרמת אטרקציה בפני עצמה. כל בקשה וכל צורך יענה בהקדם ובצורה המקצועית והטובה ביותר. כדאי אף להתכונן לפינוקים והפתעות בלי סוף מהצוות שלנו שבאמת ובתמים אוהב לתת ולשרת את לקוחותיו בצורה הכי מקצועית שיש.

אולטרה זאת המילה

ביו קורל ביץ' קלאב מילת המפתח היא אולטרה - הכל כבר כלול ואין שום הפתעות. מטרת העל היא שתהנו מכל מה שבית המלון מציע לכם ולכן ידאג לבצע את הכל בצורה הטובה והמקצועית ביותר:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI