דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב גינות - הרבה מעבר לגינון
עיצוב גינות - הרבה מעבר לגינון
noam 12/06/12 |  צפיות: 2694

עיצוב גינות – לא מה שחשבתם

חברות ואנשי מקצוע בתחום עיצוב גינות פרטיות עסוקים מאוד בימינו, הודות לפופולאריות של תחום זה ולעובדה כי רבים מעוניינים בעיצוב גינה מיוחדת, אשר תשקף את טעמם האישי ומתייחסים אליה כאל חלק בלתי נפרד מהבית עצמו. עיצוב מוצלח של הגינה הפרטית יעניק לכם גן עדן קסום ויפהפה, ומקום מפלט איכותי אליו תשאפו לשוב בכל יום מן העבודה, לנוח ולהתרגע, להתפנק ולנקות את הראש. עיצוב גינה כולל תכנון והשקעת מחשבה רבה, והיא מבטאת תפיסה עיצובית ייחודית, אווירה וטעם טוב כאשר חושבים על צבע לגינה, הדבר הראשון שצץ בראש הוא כמובן אילו צמחים לבחור. צמחים ופרחים הם כמובן מרכיב חיוני ביותר של עיצוב גינות וזאת מאחר שבכ-99% מהגינות יש צמחים. עיצוב גינות הוא מקצוע לכל דבר. אין מדובר רק בגננות נטו, שתילת צמחים והשקיית חלקת דשא אלא בניית קונספט עיצובי שלם תוך התחשבות בתנאי הקרקע, משק המים, האקלים הסביבתי ושיקולי אסתטיקה מורכבים.

עיצוב גינות – הרבה מעבר לשתילים

תהליך עיצוב גינות מקבל תפקיד חשוב בשנים האחרונות כאשר המגרשים הולכים ונעשים יותר קטנים הצפיפות הולכת ונעשית יותר גדולה ומצד שני כמו בכל תחומי החיים, עיצוב גינות הרמוניה והייחודיות הופכים להיות חלק חשוב מאיתנו . בבואנו לתהליך עיצוב גינה עלינו לשים לב שהגינה היא חלק בלתי נפרד מחלל הבית והמבנה, היא משלימה אותו והבית משלים את

גם אם שכרתם את שירותיו של מעצב גינות שהטווה את הבסיס העיצובי של הגינה, תוספת של כמה עציצים ואדניות במקומות הנכונים ובהתאם לבחירה ולטעם שלכם, תוסיף לגינה אופי אישי, עיצובי וגם פרקטי. עיצוב הגינה הפרטית עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות., החשיפה לחומרים חדשים הביאה עימה חדשנות וקראטיביות רבה בקרב מעצבי הגנים בישראל. גינה מעוצבת ומטופחת מעלה בצורה משמעותית את ערך הנכס, ומאפשרת החזר של 100-200 אחוזים מההשקעה שלכם בגינת ביתכם, מעבר להנאה הרבה שתפיקו ממנה. השיקול העיקרי בעיצוב גינות צריך להיות הנפשות הנהנות מהן. הצורה שבה הנפשות מתנהלות בשטח תכריעה את האסטטיקה של עיצוב הגינה בסופו של דבר, ולא להיפך. לפרטים נוספים אודות עיצוב גינות הקלק/י כאן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI