דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים חתונת הכסף: לא להאמין – עברו 25 שנים!
חתונת הכסף: לא להאמין – עברו 25 שנים!
דורית כהן 14/06/12 |  צפיות: 3571

היום זה כבר לא טריוויאלי להישאר ביחד במשך 25 שנים. חגיגת חתונת הכסף היא ציון הישג גדול יותר מהחתונה הראשונה שלכם. בחתונה הראשונה הייתם תמימים והאמנתם באהבה. היום אתם חכמים יותר. אתם יודעים שהחיים המשותפים של בני זוג דורשים הרבה יותר מאהבה. כדאי שיהיה גם מזל, בריאות וכסף שיתמכו באהבה הזאת. אתם כבר יודעים על כל הויתורים, על כל החלומות שהשתנו, על התמיכה, ההכלה, על השתיקות כשצריך, על חוסר השלמות שצריך לקבל. ואתם כבר יודעים גם על החיבוקים והמילים הטובות, על גידול ילדים משותפים, על רגעים של אינטימיות וההרגשה שלכם כזוג בחזיתות שונות. ואת כל זה אתם רוצים לחגוג באירוע אחד.

לא משנה מה תעשו – האירוע הזה זקוק לתיעוד. אתם צריכים צלם שמתמחה בצילום אירועים עם ניסיון שישמור את הרגעים השווים של הערב הזה.

איך אתם רוצים לחגוג? האם אתם זוג שאוהב להיחשף? לעשות "אלו הם חייך" מול קהל גדול? האם יש לכם הרבה חברים ומשפחה גדולה שתרצה לחגוג איתכם? בתכנון חגיגת הכסף יש מצד אחד יותר אנשים מעורבים, כי בדרך כלל הילדים כבר גדולים ויש גם להם דעה בקשר למה שצריך לעשות ואיך לחגוג, ומצד שני, אתם כבר לא ילדים ואתם יודעים כבר מה הדברים שאתם אוהבים לעשות ואת אלה שפחות.

הנה כמה רעיונות שכדאי לשקול ולהחליט על פי האופי הפרטי שלכם:

·         לשחזר את הפגישה הראשונה שלכם, או אירוע מרגש אחר שהיה במהלך שנותיכם יחד

·         אפשר לחגוג בערב עם נושא מוביל, הנה כמה הצעות:

o        ערב איטלקי – מסעדה איטלקית, שף שיגיע הבית וילמד מתכונים, לארגן כמה פעילויות שקשורות באיטליה. כמו איטליה כך לכל ארצות המוצא – ערב מרוקאי, ערב הולנדי, ערב אמריקאי

o        ערב שירה/קריאה – כל אחד מביא קטעי שירה או ספרות שהוא אוהב

o        ערב יין – לחגוג ביקב, לטעום שתיה, ללמוד על היין, תהליך ההכנה ותהליך האחסון.

o        ערב נוסטלגיה משפחתית – מכינים את כל האלבומים, מביאים את כל הדודים וגם כמה אביזרים מילדותכם, מספרים סיפורי ילדות. הכיבוד הוא גם אוכל מבית אמא או אבא. 

·         להחליט אם רוצים לחגוג בקטן או בגדול / בפנים או בחוץ / באולם או בבית ואפשר גם במיקומים מיוחדים יותר:

o      לקחת את המשפחה הגרעינית לחו"ל או לחופש משותף, או לשיט על ספינה

o      במסעדה באמצע המדבר, במסעדה בכפר דרוזי בגליל;

o      נסיעת שורשים למקום המוצא של אחד או שני בני הזוג;

o      באוהל בדואי ענק שיכיל את כל המשפחה המורחבת;

o      טיול מכל סוג שהו – טיול גמלים, חמורים, מיטיבי לכת, בנחלים, על שפת הכינרת וכו' וכו'

לסיכום – האירוע הזה הוא ציון דרך וכדאי מאוד לחגוג אותו. צרות יש לנו בשפע – אז כשמגיע משהו טוב, לא כדאי לכם לפספס אותו - בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורית כהן


 


מאמרים נוספים מאת דורית כהן
 
בוק בת מצווה – המתנה המושלמת לנערה בתחילת מסע ההתבגרות שלה
24/07/12 | צילום
בוק בת מצווה הוא מתנה מיוחדת, מרשימה, ומזכרת תמידים מתקופה מיוחדת בחיי המתבגרת שנכנסת זה עתה לתקופה משמעותית בחייה. בת המצווה, חצי ילדה וחצי מתבגרת, עומדת על סיפו של מסע המהפך האישי שלה מילדה לאישה – כולנו זוכרים עד כמה מסע זה הוא משמעותי, ולא פשוט...

צ'י קונג מהו?
צ'י קונג הינו סוג של פעילות גופנית, אולם מדובר בפעילות גופנית המשלבת כל כך הרבה יתרונות, איכויות נפשיים, רגשיים, ומנטאליים, שקשה לקטלג את הפעילות כשייכת באופן מובהק רק לאחת מבין קטגוריות אלה. תרגול צ'י קונג מוסיף לנו יותר מרק כוח גופני, סיבולת, איזון, וגמישות – הוא גם שומר על בריאותינו ועל שלוותינו. כיצד? על זאת ועוד, במאמר שלפניכם...

חתונת הכסף: לא להאמין – עברו 25 שנים!
היום זה כבר לא טריוויאלי להישאר ביחד במשך 25 שנים. חגיגת חתונת הכסף היא ציון הישג גדול יותר מהחתונה הראשונה שלכם. בחתונה הראשונה הייתם תמימים והאמנתם באהבה. היום אתם חכמים יותר. אתם יודעים שהחיים המשותפים של בני זוג דורשים הרבה יותר מאהבה. כדאי שיהיה גם מזל, בריאות וכסף שיתמכו באהבה

הריון: שינויים גדולים בתקופה קצרה
מזל טוב את בהיריון ראשון! בתקופת ההיריון אנחנו עוברות שינויים רבים, בתחום הרגשי, הפיזיולוגי, מערכות היחסים שלנו, תפיסת הגוף ועוד. אם נהיה מוכנות ונדע למה להתכונן, נופתע פחות ונדע לקבל את השינויים ולחיות איתם בשלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI