דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר מלגזות חשמליות עדיפות על מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות עדיפות על מלגזות דיזל
משה כהן 17/06/12 |  צפיות: 2761

מלגזות חשמליות עדיפות על מלגזות דיזל מבחינת איכות הסביבה וגם מבחינת תחזוקה שוטפת. מלגזות דיזל נושאות סחורות בעלות משקלים מאוד כבדים, לעומתן מלגזות חשמליות יכולות היום להעמיס משקלים שלא עולים על 8 טון. רוב ה- מלגזות חשמליות הקיימות בארץ נושאות כשלושה טון.

אם המשקל לא כבד ואנחנו עובדים במקום סגור שמגן על הכבלים של המלגזות החשמליות מגשם או אבק, עדיף להשתמש במלגזה חשמלית שלא מזהמת את הסביבה ופולטת עשן.

מלבד השמירה הסביבתית, אנחנו מגינים על עובדינו משאיפת עשן שמזיק לבריאותם.

מלגזות חשמליות כמעט ואינן מרעישות, עבודתן מאוד שקטנה מה שמקנה לנהג המלגזה התרכזות מלאה בעבודה עם המלגזה.

מלגזות חשמליות הן בעלות מערכות מאוד מתקדמות, המבנה שלהן הוא קטן ומאפשר להם לעבוד במקומות מאוד צרים. מה עוד היצרניות מחדשות כל הזמן את השיכלולים במלגזות ומעניקים לנהג: מושב אורתופדי ונוח, הגדלת שדה הראייה, כפתורים נוחים, גגון שמגן מפני השמש. המערכות האלקטרוניות במלגזות חשמליות משתכללות ומשתפרות עם הזמן ונוספים למלגזות החשמליות צגים המכילים מידע חשוב שמסייע בפתרון תקלות .

עלויות הטיפול במלגזות חשמליות הוא קטן מאשר במלגזות דיזל, בין טיפול לטיפול יש לנו מרווח זמן גדול.

בעבודה בתוך מחסן או במפעלים, נבחר לעבוד עם מלגזות חשמליות ונרוויח בהרבה תחומים: בטיחות, בריאות, איכות הסביבה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה כהן


 


מאמרים נוספים מאת משה כהן
 
מלגזות חשמליות עדיפות על מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות עדיפות על מלגזות דיזל מבחינת איכות הסביבה וגם מבחינת תחזוקה שוטפת. מלגזות דיזל נושאות סחורות בעלות משקלים מאוד כבדים, לעומתן מלגזות חשמליות יכולות היום להעמיס משקלים שלא עולים על 8 טון. רוב ה- מלגזות חשמליות הקיימות בארץ נושאות כשלושה טון. אם המשקל לא כבד ואנחנו עובדים במקום סגור שמגן על הכבלים של המלגזות החשמליות מגשם או אבק, עדיף להשתמש במלגזה חשמלית שלא מזהמת את הסביבה ופולטת עשן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI