דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר לוטו נט - כל התשובות על מה עדיף, כרטיס טוטו או לוטו
לוטו נט - כל התשובות על מה עדיף, כרטיס טוטו או לוטו
מיכה שריג - לוטונט 24/06/12 |  צפיות: 4868

קשה מאוד לקבוע מה כדאי יותר למלא – כרטיסי לוטו או טוטו? כולנוהיינו רוצים לחיות ללא דאגות כלכליות והאפשרות של זכייה בסכומי כסף מכובדיםבהחלט הופכת את שתי האפשרויות למושכות. מילוי כרטיסי לוטו או טוטו טומניםבחובן יתרונות וחסרונות, כאשר הדרך הטובה ביותר להחליט איזו אפשרות היאיותר אטרקטיבית היא לבחון את מידת סיכויי ההצלחה לזכות ובגדול.

לוטו נט

כרטיסי לוטו

הגרלות הלוטו הן משחקי מזל וככאלה הם לא מחקר מדויק, שאנויכולים לחשב ולצפות את תוצאותיו. למרות זאת, ישנן דרכים בהם ניתן לשפר אתהסיכויים לזכות בפרס הראשון או לפחות בפרס מכובד לא פחות. מפעל הפיס מפרסםסטטיסטיקות הנוגעות למספרים חמים – מספרים שעלו בגורל הכי הרבה, וכמו כןמספרים לוהטים – שעלו בגורל הכי מעט. בנוסף ניתן לקבל מידע בנוגע לכלהמספרים שעלו בגורל משנת 1994! אנשים אשר עוסקים בתחום הסטטיסטיקה יכוליםלעשות שימוש בנתונים אלה על מנת לנסות ולחשב את הסבירות להופעתם של מספריםכאלה ואחרים בהגרלות הבאות ולנסות את מזלם על ידי מילוי כרטיסי לוטווהשתתפות בהגרלות. הגרלות הלוטו הם הרבה פעמים עניין של מזל וכל מי שלאמאוד מבין בתחום הכדורגל, כדורסל ובכלל בספורט, עדיף יהיה לו לנסות את מזלובלוטו. ככל שאדם ימלא יותר כרטיסי לוטו, כך הוא מעלה את סיכויו לזכות בפרסהגדול. להגרלות לוטו יש יתרון אחד בולט ביחס למילוי כרטיסי טוטו והואשהסכומים שבהם ניתן לזכות הם גבוהים הרבה יותר באופן משמעותי.

כרטיסי טוטו

התוצאות במשחקי הטוטו מבוססים בעיקר על משחקי עבר וניצחונותשל קבוצות. מדדים וסטטיסטיקות של כל קבוצה הם שלרוב קובעים את מידתהסיכויים שלה לנצח את היריבה כאשר אין ספק שתמיד קיים גורם ההפתעה וקבוצותשלכאורה נראות כחסרות סיכוי לניצחון, יוצאות כשידם על העליונה. אנשים אשרעוקבים אחרי משחקי ספורט בתחום הכדורגל, בייסבול, מרוצי מכוניות, כדורסל אוכל תחום אחר יכולים פעמים רבות כמעט לחזות מראש מה תהיה תוצאת המשחק ועלידי מילוי כרטיסי טוטו הם יוצרים לעצמם סיכויי הצלחה גבוהים. ישנם מספרסוגים של כרטיסי טוטו אשר קשורים למשחקים בתוך מדינת ישראל ומשחקיםעולמיים. ניתן למצוא רשימה של משחקים קרובים ועל ידי מילוי טופס טוטו לנסותלזכות בסכומי כסף. משחקי הטוטו נחשבים למשחקי מזל שבהם יש פחות סיכון ביחסאל הגרלות לוטו, כיוון שלכאורה ניתן לחזות ביתר קלות את תוצאות המשחקים,למרות שבפועל אין אנו רואים אנשים, אשר זוכים באופן קבוע במשחקים. משמעותהדבר היא שמשחקי טוטו והגרלות לוטו – שניהם הם עניין של מזל.

קטע זה הובא ע"י חברת לוטו נט

לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות הלוטו והטוטו. בכל שבועשולחת לוטו-נט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו. הצטרפו אלינו – 526246* והגדילו את הסיכוייםלזכות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכה שריג - לוטונט

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001.
ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט.
בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.
הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.



 


מאמרים נוספים מאת מיכה שריג - לוטונט
 
מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים - לוטונט
18/03/13 | כדורגל
מכבי חיפה תתארח הערב אצל קבוצת בית"ר ירושלים לאחד המפגשים המסקרנים בגביע המדינה בשלב רבע הגמר. שתי הקבוצות רוצות להגיע לרמת גן.

לוטונט: פולין נגד יוון
20/02/13 | כדורגל
הנה היא הגיעה. אחרי עונה מלאת הפתעות וכדורגל משובח ברחבי אירופה, תיפתח לה מחר אליפות היבשת במשחק בו תארח פולין, אחת משתי המדינות שמארחות את התחרות, את יוון, אשר עלתה מהבית המוקדם בו שיחקה גם נבחרת ישראל ואף זכתה באליפות לפני שמונה שנים. הקהל הפולני שמחכה בקוצר רוח למשחק ירצה רק דבר אחד – ניצחון. ביוון מנגד ינסו להפתיע ולצאת מוורשה עם כל שלוש הנקודות.

לוטונט: סן אנטוניו ספרס נגד אוקלהומה סיטי תאנדר
לאחר שסן אנטוניו כבר הובילו בבטחה 0:2 בגמר המערב, הפסידה הקבוצה בעלת המאזן הטוב ב-NBA את שני משחקיה האחרונים וכעת היא חוזרת הביתה למשחק שאותו היא חייבת לנצח אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא.

לוטו נט - האלופה נגד הטוענת לכתר
02/01/13 | כדורגל
רוברטו מנצ'יני ורוברטו די-מתאו לא ישכחו את העונה החולפת. בעוד הראשון הצעיד את מנצ'סטר סיטי לאליפות שהפכה לעובדה מוגמרת רק בדקה האחרונה של העונה, האחרון הוביל את קבוצתו לזכייה בגביע האנגלי וחשוב מכך – בליגת האלופות.

לוטונט – האם סיכויי ההצלחה לזכייה בלוטו קשורים במזל או בידע?
אנשים רבים הממלאים טפסי לוטו מידי שבוע מאמינים כי הסיכויים לזכות תלויים בעיקר במזל. יש לעומתם מי שמאמינים כי ידע ובדיקת הסתברויות הם שמעלים את סיכויי ההצלחה לזכות בלוטו. בכל פעם שמפרסמים את רשימת זוכי הלוטו, שני הצדדים שואלים עצמם האם אכן הם צודקים באמונתם והאם סיכויי ההצלחה לזכייה בלוטו קשורים במזל או בידע?

פילדלפיה 76 נגד בוסטון סלטיק על הכרטיס לגמר
אחרי ההפסד במשחק הקודם ועם פיגור 3:2 בסדרת חצי גמר המזרח, תנסה פילדלפיה לחזור לעצמה במגרשה ביתי ולכפות על הסלטיקס משחק שביעי ומכריע בגארדן. אם זה תלוי בקווין גארנט, לדעת רבים שחקן הפלייאוף המצטיין של השנה – ההמתנה למנצחת בין מיאמי לאינדיאנה תחל כבר מחר.

לוטו נט - סיפורו של הזוכה מחאג'נה מחמוד
ללוטונט נרשמתי כי רציתי לזכות בלוטו. פעם נהגתי למלא טפסים בעצמי, אך הפסקתי מהסיבה הפשוטה שהדוכן היה רחוק מביתי ומעולם לא זכיתי בסכומים שעלו על ההשקעה. כשנרשמתי ללוטונט קיבלתי מתנה ובמסגרתה כבר הספקתי לזכות ב-7,635 שקלים! החזרתי את ההשקעה השנתית על המנוי ונשארו לי עוד 6,000 שקלים רווח! עכשיו הגיע הזמן שאזכה גם בפרס הראשון.

לוטו נט - מיהם הנורמולוגים המפורסמים בארץ
תורות הנסתר ריתקו את בני האדם משחר ההיסטוריה וממשיכות לרתק מיליוני אנשים על פני הגלובוס עד היום. תחומים כמו אסטרולוגיה, קריאה בכף יד, קבלה וכדומה ביכולתם לעזור בהתפתחות רוחנית, ניהול משברים אישיים ואף חיזוי העתיד לבוא. הנומרולוגיה היא אחת מתורות הנסתר, דרך מספרים, צירופיהם והופעתם בחיי האדם היא מנסה לעזור לו למצוא את דרכו בעולם. בישראל, כמה נומרולוגים מפורסמים וידועים שעוסקים בתחום.

לוטונט - בת 50 מהשרון זוכה ב-20 מיליון, מה היא מתכננת עכשיו?
אף פעם אי אפשר לדעת מתי יגיע המזל גם אליכם. תושבת השרון, בשנות ה-50 לחייה, זכתה בלוטו ב-20 מיליון שקלים. מה היא מתכננת עכשיו? להמשיך לעבוד כרגיל.

לוטו נט - כל התשובות על מה עדיף, כרטיס טוטו או לוטו
קשה מאוד לקבוע מה כדאי יותר למלא – כרטיסי לוטו או טוטו? כולנו היינו רוצים לחיות ללא דאגות כלכליות והאפשרות של זכייה בסכומי כסף מכובדים בהחלט הופכת את שתי האפשרויות למושכות. מילוי כרטיסי לוטו או טוטו טומנים בחובן יתרונות וחסרונות, כאשר הדרך הטובה ביותר להחליט איזו אפשרות היא יותר אטרקטיבית היא לבחון את מידת סיכויי ההצלחה לזכות ובגדול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI