דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר איך לצבוע דירה?
איך לצבוע דירה?
דפנה לוטן 30/06/12 |  צפיות: 2269

בית אחרי שיפוץ הוא אזור מגורים שבו נעים לחיות, לכן אנו מוודאים שהוא נקי, דואגים שיהיה מקושט בפריטים אהובים עלינו, מרהטים אותו בפריטים לפי הטעם ולאחר שיקולים רבים, ויוצרים סדר בחללי הבית בצורה שמשדרת נוחות ונעימות. לפעמים, אנו גם שמים איזה סכום בצד לטובת שיפוץ, המאפשר לנו לעצב את הבית לפי טעמנו ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

האם אתם רוצים לשפץ את הבית שלכם עם תקציב נמוך, אך עדיין שייראה כמו מליון דולר? בעזרת עבודות גבס שונות ולא הרבה צבע טרי תוכלו להפוך גם את הבית הישן ביותר לארמון מפואר, ובלי להוציא משכנתא על הבית.

מתוך ספקי השירות בעולם השיפוצים, דווקא העוסקים בצביעת דירה ו- צביעת חדרי ילדים מקבלים רק מעט מאוד הערכה. אנשי הגבס, אשר מרבית עבודתם עד לפני כמה שנים הייתה הקמת מחיצות זמניות, לוקחים כיום תפקיד גדול יותר בשיפוצים בהקמה של נישות בקירות, התקנת גופי תאורה בעיצוב נקי ופריטי ריהוט כמזנונים עשויי גבס אשר משתלבים באופן טבעי עם קירות הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים, סוגי החומרים, הצבע וטכניקות הצביעה המיוחדות, יכולים להפיח חיים חדשים בכל חלל משמים.

צבעי מציע לכל אדם שחפץ בריענון הדירה או הבית לשפץ בזריזות ובהשקעה קטנה:

ככה לדוגמה, צביעה מלאה של בית או דירה לוקחת לרוב יום-יומיים, אבל היא גורמת לבית בקלות להראות 10-15 שנה פחות מגילו. בניית נישות גבס, הנמכה בתקרה, או הטמעה של גופי תאורה מלוחות גבס גם היא לוקחת רק ימים בודדים לכל היותר, וגורמת לחדר להיראות יפה ומטופח, אפילו בתעריף נמוך.

אז אם אתם רוצים שביתכם ייראה הכי טוב שיש, ואתם מעוניינים לעשות זאת בהשקעה מינימלית של זמן וכסף, דעו שקל למצוא אנשי צבע וגבס והמון מידע באתרים שלנו נשאר לאחל לכם רק. שיפוץ קל!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI