דף הבית בניין ואחזקה בית חכם תדיראן מזגנים
תדיראן מזגנים
דפנה לוטן 30/06/12 |  צפיות: 3147

ישראל: חם בקיץ, קר בחורף. אי אפשר בלי מזגן. פיתוחים טכנולוגיים שונים הביאו לשינוי לטובה ביעילותם של מערכות מיזוג אוויר, ועם ההוזלה המשמעותית במחירם, נעשו המזגנים לדבר אשר ניתן למצוא בכל חדר.

רוצים להתחדש עם מזגנים במבצע? עדיין יש לכם איזה מזגן חלון מלפני קום המדינה? אין לכם מזגן בכלל ואתם מעוניינים לפנק את עצמכם במערכת מיזוג אויר משובחת? כל אדם שאי פעם רכש מזגן יספר שהחנויות מלאות בסוגים רבים של מזגנים, מפירמות שונות, מטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעלי דירוגים אנרגטיים כאלה ואחרים. אז איך מחליטים?

הרוב הגדול של המזגנים הנרכשים כיום הם מסוג מזגן עילי או מזגן מיני מרכזי. כשבאים לבחור תדיראן מזגנים ניתן לבחור מזגנן מיני מרכזי יחיד אשר נועד למזג את כל הבית או על מזגן עילי נפרד שימוקם בכל חדר. ברוב המקרים אנו ממליצים על מזגן מפוצל עילי בכל חדר מהסיבה שמזגנים מפוצלים מתפעלים רק את המזגן בחדר שבו נמצאים ובכך משיגים חסכון רציני בחשמל.

הדבר הבא שהכרחי לבדוק הוא מהי התפוקה שהמזגן נותן, וזו נמדדת ביחידות BTU ולא בכ''ס כפי שחושבים רבים. BTU מתאר את הספקו, וכעקרון כמה שה-BTU גדול יותר, כך עוצמת המזגן גבוהה יותר. לפני היציאה לחנות מדדו את החדר שבו המזגן יותקן והתאימו את המכשיר לפי: כ-800 עד 1000 BTU לכל 10 מ''ר. מומלץ לשים לב גם לתווית דירוג היעילות האנרגטית המצורפת למזגן, שמסומנת באותיות A עד G, כש-A היא הדרגה החסכונית ביותר.

איך נראה לכם מזגנים מיני מרכזיים? במידה והתקציב שלכם גבוה, שווה לכם לשקול לקנות מזגן מטכנולוגיית אינוורטר החדישה. מזגני אינוורטר משנים את התפוקה שלהם בהתאם לתנאים השוררים בחדר וכך מביאים לפעולה יעילה לאורך זמן אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל החדר. לא מדובר רק בחסכון בחשמל, טמפרטורה קבועה בתוך הבית תורמת לבריאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI