דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
גלעד רימר 05/07/12 |  צפיות: 3694

טיסה לברצלונה – יעד שצובר פופולריות

טיסה לברצלונה – יותר ויותר ישראלים בחורים בשנים האחרונות להעביר את החופשה השנתית שלהם בחוץ לארץ בכלל ובאירופה בפרט בטיסה לברצלונה. העיר הספרדית צוברת יותר ויותר פופלריות בשנים האחרונות, והסיבות לכך הן רבות.

בראש ובראשונה טיסה לברצלונה מושכת תיירים רבים בגלל האטרקציות הרבות והייחודיות שיש בה. העיר משובצת במגוון מבנים בעלי ארכיטקטורה שהיא מעבר ליפה, היא גאונית. האדריכל המפורסם גאודי בנה מבנים רבים בברצלונה וניתן לומר כי הוא בהחטל השאיר את חותמו על העיר, העיר מלאה במבים בעלי ארכיטקטורה ייחודית ומעניינת שלא ניתן למצוא בעוד מקומות בועלם

אחד המקומות שרוב התיירים בוחרים לבקר בו מיד לאחר הטיסה לברצלונה הוא הכנייסה "לה סגרדה פמיליה", כנסיה זאת מהווה יצירת מופת ארכיטקטורית שעוצבה ונבנתה על ידי גאודי והיא משלב בנייה גותית עם בנייה מודרניתף מדובר על אטרקציה שחבל להפסיד.

אבל הטיסה לברצלונה היא לא רק על ארכיטקטורה מתקדמת., זה הרבה מעבר לכך. בברצלונה ניתן למצוא המון אטרקציות לכל המשפחה, העיר, שמשקיפה על מצרי הגליברטר( המצרים שתוחמים את אגן הים התיכון ומפרידים בינו לבין האוקיינוס האטלנטי) מציעה נוף מרהיב אל אגן היום התיכון, וניתן לשבת בפארקים הרבים בה ופשוט להנות את הנוב, כי שהרבה תיירים אכן עושים לאחר טיסה לברצלונה.

עם היחלשות היורו בחודשם האחרונים, טיסה לברצלונה הפכה לעניין שהוא מעט זול יותר אבל עדיין מדובר בחוויה יקרה למדי לכל המשפחה, כדאי מאוד לדאוג לתכנן את התקציב לנסעה עוד בארץ, לפני הטיסה לברצלונה. כמה טיפים על איך לחסוך כסף על טיסה לברצלונה:

1. לא לאכול בחוץ – אין בעיה במהלך הטיול לאכול פעם או פעמיים במסעדה יקרה בשביל הכיף, אבל באופן כללי אם הבחירה היא בין ג'אנק פוד לבין לעשות קניות בסופר, עדיף לעשות קניו בסופר וככה לחסוך כסף.

2. לבקש חשבוניות – ניתן לקבל החזר מס על קניות בחו"ל עקב המע"מ שנהוג במדינות אירופה ושתיירים לא חייבים לשלם, מומלץ בחום לקחת חשבונית על כל קנייה גדולה שעושים ולהחתים את הפקיד על הטופס המתאים ועל ידי כך להשיג זיכוי על המס ששילמתם בחנות במהלך הקנייה שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI