דף הבית אימון אישי אימון זוגי אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
גלעד רימר 23/02/13 |  צפיות: 4490

אומנות הפיתוי – איך להתחיל עם בחורה?

כמעט כל גבר שואל את עצמו בימינו, איך להתחיל עם בחורה? לשאלה זאת אין פתרון פשוט. אבל בגדול ניתן להגיד כי יש 2 גישות עיקריות בתחום ההצלחה עם נשים: הגישה העקיפה לעומת הגישה העקיפה. במאמר זה נסקור את 2 הגישות העיקריות ונספר למי עדיף לנקוט באיזו שיטה, ומדוע.

כמובן שהעצות במאמר זה אינן מחייבות, וכל אחד יכול לשלב או לנסות לעשות דברים שונים, הרי שכמו שמייסד פיקאפאקשן אלעד יגל אמר פעם: "זה באמת לא משנה מה אתה אומר".

הגישה העקיפה: מורי ההצלחה עם נשים אשר דוגלים בשיטה העקיפה בעצם מעודדים את התלמידים שלהם להסתיר את כוונת החיזור שלהם עד לאותו רגע שבו הם בטוחים שהבחורה גילתה בהם עניין. עיקרי השיטה בדר"כ מתבססים על יכולות מילולית מאוד גבוהה וניצול מספר עקרונות דיי פשוטים והגיוניים בפסיכולוגיה חברתית על מנת לגרום לה להימשך אליך. העקרונות הם בדרך כלל: ביסוס והוכחת ערך חברתי גבוהה, ביסוס המעמד שלך כזכר אלפא (במגוון אמצעים שונים), יצירת חיבור ואמון בינך לבין הבחורה. גישה זאת יותר קלה להרבה גברים מפני שהיא בבסיסיה לוגית ומאפשרת לגבר להשתמש בכלים מסוימים במצבים מסוימים על מנת להגיע לתוצאה רצויה, חשיבה שרוב הגברים מורגלים בה. הבעיה העיקרית בשיטה זו היא שהרבה פעמים, השיטה מאלצת את הגבר ללבוש על עצמו סוג של אישיות מזויפת, דבר זה נוטה להתנקם בו בהמשך, בשלבי הכרות יותר אינטימיים עם בחורות. זאת מכיוון שכל עוד לא טיפלת בבעיות הפנימיות שלך ובחוסר הביטחון הטבעי שמוטמע בך כשאתה ליד נשים, קשה מאוד לייצר מסכה מלאכותית של ביטחון, גם אם נצא מנקודת הנחה שלמדת מה לעשות בכל שלב משלבי תהליך החיזור.

הגישה העקיפה מתאימה בעיקר לגברים שרוצים שיטה מובנית ורוצים לראות תוצאות ראשוניות במהירות אך מוכנים לחכות זמן כדי להגיע לשלבים יותר גבוהים ביכולת הפיק אפ שלהם.

הגישה הישירה: גישה זו דוגלת בהיעדר מוחלט של חוקים. זה פיק אפ לפי עקרונות, ולא לפי שורות. מרבית הגברים עלולים להירתע לראשונה משיטה זה. לדוגמא, הרבה פעמים כאשר תיגש לבחורה בגישה הישירה, לא יהיה לך שום מושג מה אתה הולך להגיד לה, הכול מומצא במקום, וכושר אלתור משחק תפקיד נרחב בגישה הישירה. כמו שאלעד יגל, מדריך בכיר בפיקאפאקשן ודוגל בגישה הישירה מסביר:

" כשאתה ניגש לבחורה, מה שאתה באמת צריך להראות זה מספר עקרונות על מנת לבסס משיכה, מה שאתה אומר משנה הרבה פחות ממה שהיית חושב (אתה יכול לדבר שטויות מוחלטת ועדיין להצליח עם נשים), העקרונות החשובים בתהליך החיזור שלך הם:

1. אסרטיביות – תראה לבחורה שאתה רוצה, ושאתה לא מתבייש להראות את זה.

2. מגע – חשוב מאוד לביסוס משיכה ולהט מיני

3. קבלת החלטות – לדעת מה את עושה הלאה."

בגישה הישירה אתה בדרך כלל מניח מראש שהבחורה נמשכת אליך ושהיא רוצה אותך, וכל מה שאתה צריך לעשות זה "לא להרוס" את זה, ולכן גברים שמצליחים להטמיע בחיים שלהם בצורה אפקטיבית את הגישה הישירה מוצאים את עצמם לרוב עם יותר בטחון ליד הנשים שהם רוצים, המחיר לעומת זאת הוא לא פשוט. רכישת מיומנות בגישה הישירה היא הרבה יותר קשה ו"כואבת" מהגישה העקיפה, וגבר שרוצה להצליח עם נשים בגישה הישירה יצטרך להשקיע הרבה עבודה ומאמץ ביצירת השינוי הפנימי שיגרום לו להצליח עם הנשים שהוא רוצה במקומות שהוא רוצה.

לסיכום, הגישה הישירה היא לא לכולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד רימר


 


מאמרים נוספים מאת גלעד רימר
 
אומנות הפיתוי - איך להתחיל עם בחורה
מאמר שמסביר על הבדלי הגישות בין הגישה הישירה והגישה העקיפה

חברות לבניית אתרים - למי הכי כדאי?
מה שכדאי לשקול לפני שפונים לחברות לבניית אתרים באינטרנט

מוצרי פרסום - למה כדאי לשים לב?
דברים שכדאי או שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לפי שמזמינים אותם

בתי מלון בתל אביב
15/07/12 | בתי מלון
על מה כדאי להסתכל לפני שמחליטים על בתי מלון בתל אביב?

ניוזלטר
מדוע הניוזלטר זוכה לכזאת פופלריות? מבט פנימי

טיסה לברצלונה - למה העיר כל כך פופולרית?
קצת הסברים על טיסה לברצלונה

טיסה לני יורק
מה כדאי לעשות אחרי טיסה לניו יורק

טיסה ללונדון
למה כדאי לטוס ללונדון

מאמן אישי
הסברים כללים על תורת העבודה הנכונה שבה מאמן אישי צריך לנקוט.

עצות לרכישת רכב
עצות מועילות שיעזרו לכם בכל הקשור לרכישת רכב, ואיך לחסוך כסף כשקונים אוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI