דף הבית בידור ופנאי עיצוב בחירת שמלות כלה צנועות
בחירת שמלות כלה צנועות
Ariel Novarov 06/07/12 |  צפיות: 4158

אנשים רביםבמדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצימהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגדנשי. אם נפלח את החצי השני של האוכלוסייה- הנשים, נוכל למעט את הרווקותהצעירות מגיל 0 שהן כמובן צעירות מדי בכדי שיגלו עניין ולגבי הנשואות, לאחרשמתפזר ענן ההתרגשות סביב החתונה- קבוצה זו מנתקת כל קשר בנוגע לשמלת הכלהשלבשו חוץ מאיבוק שנתי בניקיונות לקראת חג הפסח. אמנם, כשנשים אלה יהפכולאימהות לבנות בגיל המתאים- הרי ששוב תהיה הבלחה קצרה של התעסקות סביבההכנות לחתונה בכלל ושמלות כלה בפרט. נשארנו למעשה עם הכלות הטריות שישלרשותן זמן מוגבל שבו הם "חייבות" למצוא את השמלת כלה המושלמת עבורן.

כשאנו שומעים את הצירוף: "שמלות כלה צנועות",ישר עולות לנו אסוציאציות הכורכות שמחה והתרגשות ולאלה עם החוש העסקימביננו ישר שומעים MUST, זה שוק חובה, כל אישה ("כמעט") מתחתנת, כל אישהמוכנה להשקיע ממרצה וכספה בחיפוש אחר שמלה מושלמת שתהלום אותה ואת האירוע,מאחר שכולנו כבר מכירים את הכלל היסודי של היצע וביקוש, כגודל הביקושלשמלות כלה כך יעמדו דום מוכרים, מעצבים ומשווקים למיניהם דרוכים להציע אתהשמלה המושלמת לכל כלה טרייה שרק תניף אצבע על עכבר.

אין כמו יוםהחופה לגלות "קבל עם ועדה" בצורה העמוקה והבהירה ביותר את הנאמנות של כלאחד מבני הזוג, בשל כך היינו מצפים שהכלה הטריה שלנו, (גם אם נהגה פעםלהתלבש בצורה מגרה וחושפנית) שלפחות מהיום והלאה היא של אדם אחד- הלא הואחתנה היחיד והמיוחד. למרבה הפלא והצער, לרוב שמלות כלה הם חושפניות יתר עלהמידה ונטולות כל טעם טוב, עדין וצנוע.
במקביל לאותם מעצבים העסוקים איך לעצב שמלת כלה חושפנית יש מעצבים רביםהמכוונים דווקא לעצב עבור אותן כלות שרוצות לעמוד תחת החופה עם שמלת כלהצנועה.

כל אדם עםקצת טעם טוב יוכל להעיד שברוב המקרים שמלות כלה צנועות הם גם יפות ועדינותואף מחמיאות יותר לחן הטבעי של הכלה. כלל נקוט לנו בעניין הצניעות בכללושמלות כלה צנועות בפרט. "כשמכסים את החיצוניות מתגלה הפנימיות". כדאי מאודלא לשכוח להזמין מאפרת מקצועית שתוכל להכין מתחתנים לחגיגה.

גם כלותחסרות רקע דתי כיום בוחרות יותר ויותר שמלות כלה צנועות וכולנו נקווה שכלכלה במדינת ישראל תדע לעמוד בפיתוי החיצוניות ותבחר שמלת כלה צנועה, פשוטה,יפה שבוודאי תהלום אותה הרבה יותר מכל שמלת כלה אחרת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ariel Novarov


 


מאמרים נוספים מאת Ariel Novarov
 
קנית פרגולות ועוד
פרגולות זוהי דוגמא נפלאה לפריט שיכול לקדם את מטרת גיבוש המשפחה. בפרגולה ניתן לערוך סעודות משותפות, לערוך אירועים משפחתיים או סתם ככה לנהל שיחה בארבע עיניים.

צימרים למשפחות דתיות
21/10/12 | צימרים
בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

צימרים יוקרתיים בצפון
31/08/12 | צימרים
ישנם כיום כל כך הרבה אפשרויות מפתות למי שרוצה לצאת לחופשה. זה מתחיל בקמפינג ונגמר אי שם במרומי מלונות בוטיק. לא רחוק משם על הסכלה, נמצאים צימרים יוקרתיים. אפשרות זו היא בחירה מצוינת לכל אניני טעם שבייננו שלא מתפשרים על חופשה הכוללת בתוכה ה-כ-ל. בחדר אחד תוכלו למצוא את כל הפינוקים האפשריים, מהפרט הכי קטן ועד לדברים החשובים באמת.

איך לבחור פנצ'ריה?
21/07/12 | רכב
אחזקת רכב היא דבר לא פשוט, היא דורשת מאיתנו להשקיע זמן וכסף ואף לצפות תמיד ללא צפוי. כל בעלי הרכב שבינינו מכירים מקרוב מהם המשאבים הנצרכים לאחזקתו של מכונית, מכירים את הקושי- ובכל זאת לא מוותרים על השימוש ברכבם. קשה מאוד לאדם שיש ברשותו רכב תקופה ארוכה לדמיין את חייו ולו ליום אחד בלעדיו.

צימרים בצפון למשפחות גדולות
20/07/12 | צימרים
לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים.

נופש במלונות בוטיק
08/07/12 | בתי מלון
מלונות בוטיק הם מלונות קטנים יחסית למלונות רגילים אך מכילים בתוכם לא מעט יתרונות ביחס לצורות חופשה אחרות. מי מאיתנו לא חולם על חופשה שתוציא אותו מהרעש היומיומי שמקיף כל אחד מאיתנו ולו לעשרים וארבע שעות..?! מי מאיתנו לא צריך קצת פנאי לעצמו, פנאי לגוף ולנשמה...זמן איכות עם עצמו, כדי לחדש כוחות וכדי להיפגש עם מי שהוא באמת...?!

בחירת שמלות כלה צנועות
06/07/12 | עיצוב
אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי.

איך לבחור צמיגים מתאימים לרכב?
05/07/12 | רכב
לבחירת צמיגים המתאימים לרכב מקום משמעותי ביותר באחריות בעל הרכב על עצמו ועל היקרים לו אותם הוא מסיע. בשנים האחרונות עולה המודעות לתודעת הציבור בצורה משמעותית- רוב הנהגים כבר יודעים: צמיג תקין מציל חיים!

מה היתרונות של דירות נופש?
01/07/12 | צימרים
הפינוק והנוחות שמחכים לכם כשאתם בוחרים לצאת לחופשה דווקא בדירת נופש הוא גדול בעין שיעור מזה המחכה לכם באכסניה, מלון ואפילו מצימר. דירות נופש מאפשרות לנופש להרגיש הכי בבית בחופשה שלו

האם יש צורך בחשמל סולארי?
האם יש צורך בחשמל סולארי או זה סתם טריק לפירסום? מה הבדל בין אנרגיה מתחדשת לנפט וגז מוכרים לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI