דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה איכות הסביבה האם יש צורך בחשמל סולארי?
האם יש צורך בחשמל סולארי?
Ariel Novarov 28/06/12 |  צפיות: 4155

במאה העשריםואחת, אי אפשר לחיות בלי חשמל. ללא חשמל, ניאלץ ללכת לישון עם השקיעה,כיוון שלא יהיה לנו אור בבית; ללא חשמל, לא נוכל להשתמש בתנור הביתי שלנוולא נוכל להכין סוגים שונים של מאכלים; ללא חשמל, נקפא מקור בחורף או נמותמחום בקיץ, כיוון שלא נוכל להפעיל את תנור החימום או את המזגן שלנו.האנרגיה המיוצרת לצורך חשמל הינה חיונית עבור חיינו, ונתקשה מאוד להתקייםבלעדיה. אך המצאה נוספת שמיושמת במאה העשרים ואחת מציעה ייצור של אנרגיה,שלא באמצעות חשמל. ייצור של חשמל סולארי.

מהוא חשמל סולארי?

חשמל סולאריהיא מקור של אנרגיה ירוקה, המיוצר באמצעות ניצול של השמש. השמש מחממת אתכדור הארץ ומאירה אותו, ובאמצעות הקרינה הזאת ניתן לייצר אנרגיה שתהיהשימושית עבורנו. כדי לעשות את זה פותחו קולטים מיוחדים, הקולטים חשמל סולארי וממירים אותה לחשמל. זוהי למעשה אנרגיה ירוקה, בניגוד לחשמל המיוצר בתחנותכוח ובמתקנים שונים אשר גורמים לזיהומה של הסביבה ולהגדלת אפקט החממה, אשרפוגעים בכדור הארץ. החשיבות של אנרגיה ירוקה הינה עצומה למען שמירה עלאיכות הסביבה.

חשמל סולארי – גם בבית שלכם!

רבים טועיםלחשוב כי חשמל סולארי אינה מפיקה כמות מספקת לשימושים השונים שלנו. טעותבידם. השימושים של אנרגיה ירוקה זו רבים ומגוונים. ניתן להבין את כוחה שלהאנרגיה הסולארית באמצעות הדוגמא שלכולנו יש בבית: קולטי שמש. מכשירים אלוקולטים את קרני השמש ובאמצעותה מחממים את המים לצורך השימוש הביתי שלנו.בצורה דומה למדי, ניתן לצייר בכל בית חשמל. אנו מציעים לכם אפשרות להתקיןמערכת סולארית ביתית. מערכת סולארית ביתית הינה מערכת אשר קולטת את קרני השמש ומנצלת אותן לטובת הפקת חשמל. החשמלהמיוצר כך משמש הן עבור החשמל בו אתם משתמשים בבית, ובמקביל גם חברת החשמלקונה מכם את החשמל שהמערכת שלכם מייצרת, ואתם מרוויחים מכך. אנרגיה ירוקהיכולה לצמצם את הוצאות החשמל שלכם ולהגדיל את הכנסותיכם. תנו לשמש לעבודבשבילכם!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ariel Novarov


 


מאמרים נוספים מאת Ariel Novarov
 
קנית פרגולות ועוד
פרגולות זוהי דוגמא נפלאה לפריט שיכול לקדם את מטרת גיבוש המשפחה. בפרגולה ניתן לערוך סעודות משותפות, לערוך אירועים משפחתיים או סתם ככה לנהל שיחה בארבע עיניים.

צימרים למשפחות דתיות
21/10/12 | צימרים
בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

צימרים יוקרתיים בצפון
31/08/12 | צימרים
ישנם כיום כל כך הרבה אפשרויות מפתות למי שרוצה לצאת לחופשה. זה מתחיל בקמפינג ונגמר אי שם במרומי מלונות בוטיק. לא רחוק משם על הסכלה, נמצאים צימרים יוקרתיים. אפשרות זו היא בחירה מצוינת לכל אניני טעם שבייננו שלא מתפשרים על חופשה הכוללת בתוכה ה-כ-ל. בחדר אחד תוכלו למצוא את כל הפינוקים האפשריים, מהפרט הכי קטן ועד לדברים החשובים באמת.

איך לבחור פנצ'ריה?
21/07/12 | רכב
אחזקת רכב היא דבר לא פשוט, היא דורשת מאיתנו להשקיע זמן וכסף ואף לצפות תמיד ללא צפוי. כל בעלי הרכב שבינינו מכירים מקרוב מהם המשאבים הנצרכים לאחזקתו של מכונית, מכירים את הקושי- ובכל זאת לא מוותרים על השימוש ברכבם. קשה מאוד לאדם שיש ברשותו רכב תקופה ארוכה לדמיין את חייו ולו ליום אחד בלעדיו.

צימרים בצפון למשפחות גדולות
20/07/12 | צימרים
לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים.

נופש במלונות בוטיק
08/07/12 | בתי מלון
מלונות בוטיק הם מלונות קטנים יחסית למלונות רגילים אך מכילים בתוכם לא מעט יתרונות ביחס לצורות חופשה אחרות. מי מאיתנו לא חולם על חופשה שתוציא אותו מהרעש היומיומי שמקיף כל אחד מאיתנו ולו לעשרים וארבע שעות..?! מי מאיתנו לא צריך קצת פנאי לעצמו, פנאי לגוף ולנשמה...זמן איכות עם עצמו, כדי לחדש כוחות וכדי להיפגש עם מי שהוא באמת...?!

בחירת שמלות כלה צנועות
06/07/12 | עיצוב
אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי.

איך לבחור צמיגים מתאימים לרכב?
05/07/12 | רכב
לבחירת צמיגים המתאימים לרכב מקום משמעותי ביותר באחריות בעל הרכב על עצמו ועל היקרים לו אותם הוא מסיע. בשנים האחרונות עולה המודעות לתודעת הציבור בצורה משמעותית- רוב הנהגים כבר יודעים: צמיג תקין מציל חיים!

מה היתרונות של דירות נופש?
01/07/12 | צימרים
הפינוק והנוחות שמחכים לכם כשאתם בוחרים לצאת לחופשה דווקא בדירת נופש הוא גדול בעין שיעור מזה המחכה לכם באכסניה, מלון ואפילו מצימר. דירות נופש מאפשרות לנופש להרגיש הכי בבית בחופשה שלו

האם יש צורך בחשמל סולארי?
האם יש צורך בחשמל סולארי או זה סתם טריק לפירסום? מה הבדל בין אנרגיה מתחדשת לנפט וגז מוכרים לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI