דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה בגדי הריון ביחס לטרנדים באופנה
בגדי הריון ביחס לטרנדים באופנה
אירה פינסקר 07/07/12 |  צפיות: 3429

בימינו קיימת הסכמה כללית בנוגע לבגדי הריון. ידוע לכל, שאישה בהריון יכולה להיראות יפה ואלגנטית, ואינה חייבת להתכסות בבגדים דמויי שקים, כפי שהיה נהוג בעבר. כמו כן, בגדי הריון יכולים לעקוב אחר הטרנדים העדכניים ביותר באופנה העולמית.  יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שחלק מהמגמות באופנה אינן מתאימות לנשים בהריון. במקרים אלה יש לעשות התאמות על מנת לשלב את האופנתיות עם הנוחות

דוגמא אחת לעונה בה נשים בהריון היו מתקשות לעקוב אחר הטרנדים היא חורף 2010. עונה זאת הציגה את המראה הרוקיסטי כמראה העדכני לכל חובבות האופנה. אחד ממאפייני הטרנד הזה הוא שימוש בגוונים של שחור, מעילי עור עם אביזרי מתכת, חגורות מאובזרות וכדומה. מעילי עור אינם פריט שימושי בבגדי הריון; לכן אופנת בגדי הריון התעלמה מהם. יחד עם זאת, מכנסי ג'ינס מותאמים לנשים הרות בצבע שחור חזק או שחור דהוי הפכו ללהיט.  ג'ינס כזה בשילוב עם חולצת טריקו פשוטה נותן מראה רוקיסטי קליל, המתאים לנשים הרות.

בגדי הריון צריכים להיות עשויים מבדים טבעיים. צמר בחורף היא בחירה מצויינת, שהולכת היטב עם סגנון מתעטף ומתענג, מרווח ואסימטרי המתאים לנשים בהריון באופן מיוחד. סריגים ארוכים, צעיפים רחבים, עליוניות שכיף להתכרבל בהן – כל אלה הפכו לפריטים מבוקשים מאוד באופנת הריון של חורף 2010. גם מכנסיים עם פנסים בגזרה גבוהה מצאו את מקומם בחנויות לבגדי הריון; הצבעים היו כמובן גוונים של אפור ושחור. מכנסי טייץ צמודים, המתאימים לנשים בהריון בכל עונה, היו אז עדיין באופנה. שילוב של טייץ עם טוניקה ומגפיים נוחים נתן מראה עדכני אך מעודן.

יחד עם זאת, היו גם מספר טרנדים שלא התאימו לבגדי הריון. את מעילי העור כבר הזכרנו. גרביונים קרועים ומגפיים על עקבים גבוהים במיוחד לא מתאימים לנשים בהריון. כתפיים מודגשות כמו בשנות ה-80 ושרוולים תפוחים לא מחמיאים לאישה שמימדיה גדלים במהירות. נשים בהריון נאלצו לוותר על כל האלמנטים האלה לטובת הנוחות והמראה האלגנטי.

לסיכום, בגדי הריון יכולים להיות אופנתיים ועדכניים. יחד עם זאת, יש לבחון כל טרנד ולבדוק עד כמה הוא מתאים לנשים בהריון. לעתים יש לבצע התאמות או לוותר על פריטים או אלמנטים מסוימים באופן זמני.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI