דף הבית עסקים ייעוץ עסקי שגיב עופרי
שגיב עופרי
לילך כהן 09/07/12 |  צפיות: 3045

 

מנטור לעסקים בצמיחה

הדרכה וכיוון בעלי ערך רב

לא מעט אנשים מסיימים מדי שנה מסלול של לימודי מנהל עסקים ומנסים להשתלב בעולם העסקים הדינאמי בישראל ובעולם. בנוסף אליהם יש גם את מי שמחליט לפתוח עסק בצורה עצמאית ומנסה את מזלו בעולם העסקים. כך או כך נראה כי מנטור לעסקים הוא יתרון חשוב שרבים יכולים לראות עד כמה הוא כדאי עבורם.

חשוב להבין שעם כל הכבוד לחומרי לימוד מורכבים ועם כל הכבוד לידע או לכישרון יש חשיבות רבה לנקודות מבט ולניסיון רב שנים של מי שמתמחה בתחום העסקים. בעזרת יכולות בינאישיות גבוהות ובזכות מיומנות רבה שגיב עופרי מאמן ומנטור איכותי את הנעזרים בו ומוביל אותם לשיפור היכולות שלהם ולהשגת מטרותיהם העסקיות.

למי זה מתאים

כל אחד יכול לשאול את עצמו האם חניכה עסקית שכזו יכולה לעזור לו ולהתאים לו. את התשובה אפשר למצוא בכך שרבים נעזרים כיום בשירותיו של מנטור לעסקים ורואים כיצד הם זוכים לתמורה נאה בזכות כך. חשוב להבין שמגוון רחב של אנשים יכול להיעזר בשירות זה בדרך להישגים ברמות שונות.

כך אנו מוצאים כיצד במשק הישראלי לא רק בעלי עסקים קטנים או בינוניים ולא רק יזמים מסוימים יכולים ליהנות משירות זה אלא גם עובדים בדרגים שונים, חברות וארגונים במגוון של תחומים, מנהלים, עצמאיים ועוד. מנטור לעסקים לוקח חלק חשוב בהפיכת בעלי תפקידים שונים לממוקדים ולמקצועיים הרבה יותר.

אפשרויות השירות השונות

מי שמעוניין לשפר את יכולותיו העסקיות בדרך לשיפור הניהול ושיפור תוצאות העסק מנסה לעשות צעדים מקצועיים שונים ברמה גבוהה. לכן ההיעזרות בחניכה של שגיב עופרי ממוקדת כל כך היא דבר שמוסיף המון למיקוד הרב בטרם מחליטים על מבצעי מכירות שונים או בטרם מנסים למצוא כיוון חדש לעסק במטרה להרחיב את הפעילות.

אך נראה כי כל אחד יכול ליהנות מחניכתו של שגיב עופרי מנטור לעסקים בדרך שמתאימה לו. כך אפשר לראות כיצד שירות זה מוענק בצורה אישית ביותר בשיטה של "אחד על אחד" וכך גם אפשר לראות כיצד יהיו אלו דווקא צוותים שונים שיזכו לחניכה בצורה רחבה יותר. בהתאם לצורך כל שיטה תתאים בדרכה שלה לנחנכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI