דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדרי ילדים
סוויט דרימס 18/07/12 |  צפיות: 2394

כאשר הילדים שלנו קטנים אנחנו מחליטים בשבילם איך החדרשלהם יראה. אנחנו בוחרים את העיצוב ואת הריהוט שיהיה בו. כאשר הילדים גדליםומגיעים לגיל העשרה יש להם כבר טעם אישי משלהם, עם העדפות, אהבות ודבריםשהם רוצים שיהיו בחדר שלהם. כאשר אנחנו מעצבים את החדר של הילדים הקטניםשלנו מגיל ינקות ועד גיל 12-13, אנחנו יכולים כאשר זה אפשרי לנסות ולהביןמה הם אוהבים. עיצוב חדרי ילדים דורש מאתנו ההורים לנסות ולחזור לילדות, לדעת מה ילדים אוהבים בחדר וגם מה הם צריכים.

לרוב הילדים יש בחדר מיטה, ארון בגדם, ארון צעצועים וגם מכתבהשאליה יש את המחשב או שאפשר להכין עליה שיעורי בית. רוב הילדים בין גיל 6ל- 12 צריכים שיהיה להם את כל הריהוט שהזכרנו. הם צריכים בעיקר שהחדר שלהםיהיה מקום שנעים לשחק בו ולעשות בו שיעורי בית. כאשר הילד מרגיש שהוא לוקחחלק בעיצוב של החדר הוא יאהב את החדר יותר.

עיצוב חדרי ילדים על ידי מעצבת פנים

מאוד מומלץ לעצב את חדר הילדים בעזרתה של מעצבת פנים מקצועית.מעצב הפנים תדע לעזור לנו ולילד שלנו לעצב את החדר כל שהוא גם ימצא חןבעינינו וגם יהיה נוח למחייה ויענה על כל הצרכים שלנו ממנו. חדר ילדים צריךלהיות חדר דינמי- כלומר חדר שאפשר לבלגן ולסדר אותו בקלות. רוב הילדיםמבלגנים את החדר שלהם בזמן שהם משחקים והחדר צריך להיות בנוי בצורה שיהיהלהם ולנו קל לסדר אותו אחרי משחק.

בנוסף לכך החדר של הילדים צריך להיות בעיקר חדר שהילדיםיאהבו. בעוד שעיצוב פנים של הסלון חשוב בגלל שבאים אליו אורחים וצריךלהרשים אותם, המטרה של עיצוב פנים של חדרי ילדים, היאאיננה להרשים אלא לספק סביבה חמה ונעימה שהילד יוכל לחיות בה. כאשר החדר שלהילד שלנו הוא מעצוב בצורה נוחה, אקולוגית ונעימה אז הילד לא ירצה לצאתמהחדר שלו. לסיכום, אפשר לומר, שעיצוב חדרי ילדים דורש מאתנו הרבה יצירתיותוגמישות רעיונית. עיצוב החדר של הילדים שלנו צריך להיות בעיקר פרקטי אבלגם רענן ומעורר תחושה של כיף וחופש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוויט דרימס


 


מאמרים נוספים מאת סוויט דרימס
 
עיצוב חדרי ילדים
לרוב הילדים יש בחדר מיטה, ארון בגדם, ארון צעצועים וגם מכתבה שאליה יש את המחשב או שאפשר להכין עליה שיעורי בית. רוב הילדים בין גיל 6 ל- 12 צריכים שיהיה להם את כל הריהוט שהזכרנו. הם צריכים בעיקר שהחדר שלהם יהיה מקום שנעים לשחק בו ולעשות בו שיעורי בית. כאשר הילד מרגיש שהוא לוקח חלק בעיצוב של החדר הוא יאהב את החדר יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI