דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר קנייה ומכירת זהב
קנייה ומכירת זהב
איציק מזרחי 19/07/12 |  צפיות: 3036

מדוע חשוב לבצע בדיקה טרם מכירה או קנייה של זהב

זהב הוא אופציה בטוחה ויציבה ביותר של השקעה, השומרת על מעמד זה כבר עשרות ואפילו מאות של שנים. בתהליך ההתכה של הזהב כמעט ואין פחת – מה שמוריד משמעותית את ערכה של המתכת, ויחד עם "הבהלה לזהב" התמידית הגורמת לרבים לרכוש תכשיטים וחפצים העשויים ממתכת זאת, הוא תמיד זמין. מכירת זהב או קניית זהב היא אופציה מצוינת להשקעה ולרווח כל עוד מקפידים לבחור את החברה המתאימה.

חיוני לבצע בדיקה טרם קניית זהב או מכירת זהב בכדי להבטיח כי מדובר בגורם מוכר ולגיטימי, אחרת התקשורת מולו עשויה ללקות בחסר ולהיות מסוכנת. גורמים לגיטימיים אלו מחזיקים בתעודות ובאישורים רלוונטיים אותם הם מציגים לראווה לכל המעוניין. בנוסף, מכירה או קנייה של זהב מפורסמות באמצעי המדיה השונים ללא חשש וללא הסתרה של האחראים, של המיקום או של תהליך המכירה כולו.

שקיפות מלאה

חברות מקצועיות המבצעות קנייה או מכירה של זהב מקפידות על שקיפות מלאה מול הלקוחות, בעיקר כאשר מדובר על לקוחות חדשים או כאלו שאינם בקיאים בעולם הסחר במתכות. ללקוחות אלו מוענק הסבר מפורט אודות התהליך, ישנה הקפדה על תשלום מסודר ומידי התואם את ערכו של הזהב בעולם וציון של יתרונות התהליך לצד חסרונותיו.

מכירה או קנייה של זהב כוללת גם זהב שבור, חפצים פגומים או חלקיקי תכשיטים. החברה המדוברת אינה עורכת אפליה בין פריטים אלו כיוון שהדבר היחיד שחשוב הוא טוהר המתכת. במקום ישנם מעריכים מקצועיים הקובעים את איכות הזהב, את משקלו ואת ערכו והם אלו שמבצעים את ההתכה. חשוב לוודא כי החברה תכלול בעלי מקצוע שכאלו המבטיחים מכירת זהב או קניית זהב אמינות ביותר.

בירור פרטים מקיף

חברות מסודרת המבצעות מכירת זהב וסחר במתכות עובדות מול גורמים עסקיים ובין לאומיים – מה שמדגיש את המקצועיות ואת האמינות שלהן. כמו כן, נקודה זאת מבטיחה תמחור הוגן ולפי קנה מידה עולמי. חברות אלו גם מאפשרות לברר פרטים באמצעות הטלפון או באמצעות אתר אינטרנט איכותי, ושמחות לעמוד לרשות המתעניינים בכל שאלה או בקשה, ואפילו להגיע לבית הלקוח בכדי לספק את השירות.

ולבסוף, רק חברות מקצועיות ואמינות המבצעות מכירה או קנייה של זהב מקפידות על עבודה בהתאם לנהלים ועל היכרות רחבה עם עולם הסחר במתכות. חברות אלו מעודכנות לגבי ערך הזהב בכל זמן נתון ומקפידות מאוד להעניק ללקוחותיהן את המחיר המשתלם ביותר, כך שללא ספר מדובר על אופציה מוצלחת לרווח מהיר, זמין וחוקי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI