דף הבית עסקים שיווק ופרסום מתכננים אירוע השקת מוצר?
מתכננים אירוע השקת מוצר?
לולה איזרסון 22/07/12 |  צפיות: 2367

נשבר לי מאירועים!

כל כמה חודשים אחד מחבריי קובע תאריך בשביל בריתה ומצפה שכולנו נעצור מלכת עבורו או לחילופין שמקום העבודה שלך החליט לערוך כנס נוסף. בהחלט, אם זה יהיה בן משפחה קרוב אני אלך בשמחה, אך בינתיים - הארנק שלי מצטמצם, לוח הזמנים צפוף ובכלל לא בטוח שיהיה אירוע מוצלח. למרות כל זאת, יש את הפעמים שהאירוע אכן מוצלח. אם יש לכם צורך, לקבל יותר פרטים גלשו לאתר.

אם רק כל אירוע חגיגי מעתה ואילך, יהיה דומה, משעשע וחדשני, שלא אתבאס על לכתוב את הצ'ק, מהיציאה מהבית וכל הנלווה לכך, כמו לנהוג בלילה וכיוצא בזה. הצחיקה אותי העובדה שדווקא אישיות משעממת כמו בעלי החברה ארגן לעצמו כזה יום כיף, אבל אחלה, יצאתי מרוצה.

הפקות אירועים עסקיים - החלטה שלא תתחרטו עליה.

בסיכומו של יום, כשהכיס מסודר - אין דאגות, אך לעומת זאת כשיש מספיק כסף אבל הראש משעמם - האירוע ישעמם. אפילו אירוע חתונה - לא חייב שיהיה מאוד יוקרתי, אך חשוב שיהיה בילוי מעניין וכיפי. האם אתם מסוגלים ליהנות באיזור נידח בקצה המדינה, כשמגישים לך אוכל פרווה ומשמיעים לך דיסק שירים מהאייטיז שמנגן נון סטופ כל הערב?

הדברים הקטנים ביותר יכולים להפוך למשמעותיים, אם תשקיעו בהם את המשאבים הנכונים. בואו נגיד, במהלך האירוע המדובר, עובדי המקום עטו מסכות ויצרו את הרושם שהם נהנים מהחלק הזה בעבודתם. משהו נוסף שאהבתי היה התפריט, שקיבל קונספט חביב לאירוע זה; מספר מנות בתפריט היו קרויות ע"ש סלנגים השגורים בפי בעלי האירוע, מקסים וקריאייטיבי באמת.

ומה עם מיקום?

ללוקיישן יש חשיבות קריטית, לא בהכרח מבחינת מיקום מרכזי, אלא מבחינת הקונספט. נגיד, כנס בחיק הטבע - מלכתחילה יהיה ייחודי, גם אם היה והאוכל משעמם. אם משקיעים מספיק בפרטים החשובים באמת, רוב האורחים יסכימו להתפשר גם על האלמנטים הבסיסים, כמו איכות השירות.

בתכלס, ערב משעמם לא חייב להיות כל כך נורא, אבל רצף של הפקות כאלו יביאו אותי לרצות להישאר בבית. המזל הוא שלאחרונה יותר ויותר אנשים קלטו שעולם המסיבות אצלנו במדינה די עומד במקום כבר המון זמן ואנו מתחילים להתוודע לחידושים בנושא בחלק מהאירועים. פשוט צריך לפתוח את הראש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI