דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר צריכים מגשי אירוח כשר?
צריכים מגשי אירוח כשר?
לולה איזרסון 23/07/12 |  צפיות: 2854

ירקות חתוכים או סושי? כל מי שאירחפעם בחייו יסכים עימי שבחלק מהמקרים זו לא משימה קלה. ההכנות מסביב, הקניות ונקיון המקום המיועד, לכולם יש מחיר ולא רק מחיר כלכלי, גם בנוסף זמן יקר ועצבים. בפוסט זה אנסה להעניק לכם כללים מרכזיים שיכולו לעזור גםלמארח המודאג והלחוץ ביותר לעבור את היום הזה בנחת ולא רק להרגיש שהוא משתגע.

טיפ חשוב שחשוב לי לתת הוא לשים דגש ולחשוב כיצד ניתן להפוך את השגרה והחיים לקלים ופשוטים יותר, בעיקר בדברים המעצבנים, כמו למשל בשלב של דאגה לאוכל. גם בעבודה - כאופציה לכיבוד לאורחים, או לעובדים וכמובן גם בבית כאשר מארחיםחברים או קרובי משפחה.

לארח בלי דאגות

תסכימו איתי שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובדים במפעל, למהנדס ייצור ועל אותו עקרון גם לאורחים במסיבה. בדיוק מסיבה זו אני מציע להעזר בשירותי הסעדה שונים. ככה ניתן למצוא בקלות יחסית מענה מזין לכל ארוע.

אם אתם מנהלי חברות שדואגים לרווחת העובדיםיש לא מעט אפשרויות טובות שכדאי לשקול, לדוגמתהכנסת מכונות מזון משולבות שמאפשרות רכישת מוצרים שונים כמו לדוגמא כריך חביתה, מעדנים שונים, וכמובן שתייה ממותקת. כך שביום או בלילה עובדים ואורחים בחברה יכולים לקבל פתרון בריאותי וטעים לבעיית הרעב.

במקרה ואתם מעוניינים במענה יותר מהודר, לדוגמאלמסיבה או אירוע, קיימת האפשרות המעולה של הזמנת שירותי שף או אולי פלטת גבינות. כמובן שיש עוד הרבה דרכים ואפשרויות שיוכלו להפוך את החיים שלכם לפשוטים הרבה יותר.

כיבוד קל לאירוח, כמו שכבר הבנתם, יכול להיות אחד מתוך פיתרונות שונים, גם אם יש אירוע כמו חתונה או ערב מהעבודה. אבל נושא התפריט שיוגש הוא לא רק הדבר היחידישניתן להפוך לקל יותר. אני ממליץ, שבמידת האפשר, להתכונן ארבעה ימים מראש - לדאוג לאביזרים, לניקיון יסודי של המקום ועוד, עשו זאת. כל אלויקלו על העובד האחראי על האירוע באופן ודאי גם למארחת הממוצעת. מומלץ לזכור שתכנון קפדני הוא הדרך להצלחה.

בלי ספק יש הרבה יתרונות לשימוש בשירותי קייטריניג. הם נועדו בין היתר למפגש בבית ומחוצה לו, לדוגמא בטיול - כמו סיור בנחלאות בירושלים, או טיול משפחתי לכינרת וללא ספק, גםבעסקים - לאורחים ולעובדים. היה ואתם זקוקים לפרטים נוספים על אפשרויות אירוח והסעדה? קבלו פירוט נוסף כאן וכדאי לזכור שלמרות ששירותים לדוגמת אלו עולים כסף, הם ללא ספק חוסכים המון זמן יקר וכאב ראש לצוות המארגנים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI