דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מחפשים מקום לאירועים קטנים?
מחפשים מקום לאירועים קטנים?
לולה איזרסון 24/07/12 |  צפיות: 2428

להתחתן בראש שקט! לא יודעים מהם סידורי פרחים? זה בדיוק הזמן לקרוא לעומק על הפרטים החשובים באמת בתחום חתונות מוצלחות... בוא להתוודע אל תחום הארועים: גן אירועים, עיצוב מקצועי וזרי פרחים!

כבר הזמנתם גן אירועים לחתונה?

העניין החשוב ביותר בכל ארוע, הוא כמובן גן הארועים בו תתקיים החגיגה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן ארועים, וזה גם יכול להיות איפשהו בחוץ. רק בתום קביעת מיקום האירוע, ניתן יהיה לקבוע ברצינות את מועד האירוע, סוג הארוע ואפילו לבחור את הדברים החשובים שיסייעו להפוך את ליל החתונה לחוויה לכל החיים. רוצים כבר לארגן את היום הגדול?

כיצד מחליטים על אולם חתונות? עוד אין לכם אירועים במרכז?

לא מעט זוגות שמתחתנים עשויים להתלבט לא מעט זמן טרם נסגרים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; כמות המוזמנים המירבית, אופן העיצוב, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום בישראל. אתם צריכים לקבוע מבעוד מועד מה בדיוק תמיד רציתם לערוך, זה יקל עליכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לגן ארועים בכדי להסתכל על המקום, שימו לב לדברים הבאים: האם השטח נראה סטרילי ונק? האם השטח גדול דיו לכל האורחים? כמה בערך מלצרים יעבודו בערב האירוע? איש לא אוהב אוכל מלא חיידקים או שירות רע... כדי להישמר מפני פאדיחות במהלך ליל החתונה, שימו לב שאתם שואלים את השאלות הכי חשובות!

כאן, עדיף לא לטעות...

את טקס החתונה שלכם תחגגו רק פעם בחיים (נקווה...), מסיבה זו פה אין ממש מקום לטעויות. חייבים לדעת איך צולחים את זה בלי טעויות? הכי מומלץ זה אף פעם לא להתפשר על דברים קטנים וגדולים! כלומר, אם תמיד דמיינתם גן אירועים בהרים, אז אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וסוף סוף השגתם אולם ארועים - אפשר לשקול את הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות... אם במקרה עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם עזרה של אנשים מומחים שמבינים בעבודת עיצוב ונוי, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מרהיב וחד פעמי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמה קטנה, ניתן לשפר את את סביבת החתונה. המוזמנים שיבואו לארוע ירגישו מהשנייה הראשונה שמדובר על ארוע שעוד לא נראה כמותו ויחגגו כפי שלא יצא להם אי פעם... לא שווה?

אם כבר סיימתם לדאוג לעיצוב, באפשרותכם לסדר את פרטים חשובים…

לכולנו נקרתה ההזדמנות פעם להגיע לחתונה יהודית. אירועים מהסוג הזה הם כמעט תמיד בנליים - בורקסים שמנוניים, קוקטיילים מבחילים ופטנטים ארכאיים. ע"מ לתכנן ארוע מזן אחר, ישנו צורך בקצת תכנון וחדשנות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על הארוע שהרמתם גם שנים אחרי... לא מצליחים למצוא הכל לאירוע?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל מרבית האורחים הדבר המעניין באמת הוא האוכל באירוע. בחירת שירות ההסעדה עשויה להשפיע רבות על החוויות מהאירוע הזה, לכן אסור לזלזל או להתפשר בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור רק באוכל משובח וצלחות בגודל סביר. אין מישהו שבאמת אוהב לצרוך מזון זול ושמנוני או, למשל, כזה שמוגש בצלחות זעירות. רצוי מאוד לבזבז עוד קצת כסף על מנת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה טעים וכמובן ממלא!

תקליטנים עדיין לא הצלחתם למצוא?

לאחר שהלעטתם את האורחים, כדאי להעסיקם, ולא חסרות שיטות למטרה זו. אז במה מתחילים? לא באמת ניתן לארגן חתונה משובחת ולא להזכיר מוזיקה. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו דיג'יי? איתו יש אפשרות להקפיץ ולשמח את חבריכם במשך כל המסיבה... כל שנשאר לכם זה להחליט על ז'אנר מוזיקה שאתם אוהבים, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, תכנון וארגון חתונה טובהמעולם לא היה קל יותר… לעצות ועוד שפע של מידע - קבלו פירוט נוסף בעמוד הבא. הפיקו מזה את המיטב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI