דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים אינסטלטורים
אינסטלטורים
איציק מזרחי 27/07/12 |  צפיות: 2541

חשוב לבצע בדיקה לפני הזמנת אינסטלטור

טרם הזמנה של אינסטלטור הרצליה, רעננה, נתניה או בכל מקום אחר, חשוב לבצע בדיקה מקיפה. בזכות הבדיקה תוכלו לבחור באינסטלטור אמין, הוגן ומקצועי ובכך למנוע אפשרות של נפילה על "אינסטלטור" חובבן שמנסה להוציא כמה שיותר כסף תמורת עבודה ברמה נמוכה ביותר. זו לא חוכמה לתקן משהו ולשבור משהו אחר וזו לא חוכמה לחבר חלקים זולים ולא מקוריים שייעשו את אותה הבעיה ואף גרוע מכך בעוד מספר חודשים לכל היותר.

בתחום תחרותי כל כך בו מעורבים חובבנים ומקצוענים כאחד, ביצוע בדיקה או "הכנת שיעורי בית" לפני בחירתו של אינסטלטור נתניה היא חשיבה. הבדיקה יכולה להיות הן בשיחה טלפונית עם אינסטלטור והן ברשת האינטרנט. האינטרנט שנמצא כמעט בכל בית בישראל מהווה יתרון חשוב בבדיקה של בעלי מקצוע. אז הנה הבדיקות שיש לבצע לפני הזמנת אינסטלטור הרצליה ובכל מקום אחר בארץ:

· בדיקת מחירון – ברשת האינטרנט ניתן למצוא בקלות מחירון עבודות אינסטלציה, למצוא את התקלה (סתימה בכיור, החלפת צנרת, תיקון דוד שמש, שיפוץ ניאגרה וכ'ו) ולבדוק מה טווח המחירים לעבודה כזאת, כדי שהאינסטלטור לא יוכל לערבב אתכם עם המחיר.

· בדיקת חוות דעת – ברשת מגוון פלטפורמות לביקורות על בעלי מקצוע. ניתן לחפש באינדקסים, דפי זהב ובגוגל אחר אינסטלטורים עם ביקורות חיוביות – לקוחות מרוצים שהחליטו לתת מילה טובה כדי לסייע לאחרים.

· יחס אישי – היחס האישי של האינסטלטור אל הלקוח, ההסבר על התהליך, עמידה בזמנים והבטחה לאיכות – אלו דברים חשובים שיוצרים רושם חיובי (או שלילי). בדרך כלל הרושם הזה יהיה נכון ולפיו אתם צריכים לפעול.

· הצעת מחיר בכתב – חשוב לבקש מהאינסטלטור פירוט בכתב של כל התיקונים שנעשו, העלויות והחלקים. זאת בטרם תחילת העבודה. אינסטלטור נתניה שרושם את מעשיו בכתב יחשוש לבצע משהו שאינו הגון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI