דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב לימים מיוחדים
השכרת רכב לימים מיוחדים
אביב יועצים 10/08/12 |  צפיות: 3482

רבים כבר גילו כי השכרת רכב בארץ אינה נושא שרק אם אתה תייר כדאי לך לבדוק ולהשוות מחירים בין חברות שונות. היא מיועדת גם לישראלים כמוני וכמוך שחיים ועובדים פה. לפניכם כמה מצבים בהם אנו ממליצים בחום לפנות לחברת השכרה יחד עם סיבות המסבירות למה למרות שזה נראה יקר על ההתחלה, זה בכל זאת כדאי.

1. חופשה משפחתית
קיץ הגיע וחם וכל משפחה ממוצעת אורזת חפציה ולוקחת ילדיה ונוסעת לחופשה. בין אם לצפון או בין אם לדרום הנסיעה אל היעד ארוכה ומתישה, במיוחד אם כמו שציינו זו חופשה לא זוגית אלא משפחתית כלומר עם הילדים. כל הורה מנוסה יודע שלנסוע אם הילדים , אלא אם כן הם ישנים כל הדרך, יכול להיות אתגר שקשה לא להישאר בו עצבני אם הרכב בו אתם נוסעים הוא רכב לא נוח, שאינו מיועד לנסיעות ארוכות.

גם כשמגיעים ליעד, הנסיעות אינן נגמרות. באילת למשל מתניידים מהמצפה התת ימי אל עיר התנ"ך ואל המלון אך ורק ברכב. בצפון, גם כן, נוסעים מקיבוץ לקיבוץ וממסלול למסלול ברכב. כל הנסיעות האלו הן נסיעות לא פשוטות בחום אשר יכולות לשחוק רכב קטן ומשפחתי, לכן תעשו לעצמכם טובה ותשכרו רכב למטרה זו.

2. יום עמוס בסידורים
ישנם ימים בהם אי אפשר להיות ירוקים כמה שרק נרצה, ואין מנוס מלשים את האופניים במחסן ולהשתמש ברכב. באותה מידה קשה מאוד לחלוק בימים כאלו רכב אחד בין שני בני זוג ולכן חייבים עוד רכב אבל כמובן שלא משתלם בשביל יומיים שלושה ימים עמוסים ואפילו שבוע לקנות רכב נוסף.
ימים כאלו כולנו מכירים, בהם צריך לנסוע ליותר מפגישה אחת ביום, ומשם אל הסופר ואל הבנק... אלו ימים שנדמה שלא נגמרים אבל אם יהיה לכם רכב חדש ומפנק הם יגמרו מהר יותר.

3. כי האוטו קרס דווקא כשאתה חייב אותו
מה לעשות חוק מרפי הוא החוק הכי עתיק באנושות- דווקא שאתה צריך משהו יותר מכל הוא מאכזב, דווקא שאתה בונה ציפיות ותוכניות על משהו בטוח מאין כמוהו דווקא אז יש שביתה או משהו פשוט משתבש ולא עובד. מי לא מכיר את זה כשזה מגיע לרכב?
בסיטואציות כאלו, הפתרון הפשוט והנוח ביותר , במקום לשבור את הראש ולהיכנס ללחץ נוסעים אל סניף של חברת השכרת רכב בארץ ופותרים את הבעיה במהרה. החברה תספק לך חלופה אידיאלית תוך מספר דקות. רכב נוח ונעים ונקי, שנוסע לכל מקום שתרצה בלי כל הבעיה או עיכובים. לפעמים פשוט חייבים את השקט הנפשי הזה, ולכן אולי כדאי אפילו לשכור רכב כזה מראש אם מדובר בימים מאוד חשובים.

4. כי בא לך להתפנק
מה לעשות כאשר נוסעים ברכב חדש עם כל הפינוקים מרגישים אחרת מאשר הרכב הרגיל והשגרתי שלנו, ובטח שיותר טוב מאשר נסיעה בתחבורה ציבורית. לפעמים מגיע לנו, יש אירועים שרוצים להגיע אליהם בסטייל ועם כל הביטחון העצמי שבעולם ולכן מגיע לך פה ושם להתפנק.

לסיכום, שכירת רכב בישראל אינה עניין זול אך אם בוחנים את התמונה הרחבה יותר לטווח ארוך, ושוקלים את מחירון ההשכרה כנגד ההוצאות של אחזקת רכב שוטפת או כנגד ההפסד במכירה של רכב יד שנייה והחלפתו בחדש, מגלים שאולי לא יוצאים נפסדים כמו שחושבים, בעיקר אם לוקחים בחשבון את עניין הנוחות.

מוגש בחסות חברת אביטל השכרת רכב בע"מ - שירותי השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI