דף הבית עבודה וקריירה ראיון עבודה הכנה לראיון עבודה
הכנה לראיון עבודה
לולה איזרסון 05/09/12 |  צפיות: 13279
ים כסף בעבודה בחו"ל.

לפני כ15 שנה, אחי עבד במובינג באוסטרליה שנה שלמה. ההורים השתגעו מדאגה ורצו שיחזור. אבל כאשר שב ארצה, זה היה לאחר מסע רציני, שופינג מאסיבי, חוויות, והמון חסכונות. הקנאה שיגעה אותי... בהשראתו, לאחר שירותי בצה"ל הלכתי באותה דרך, ובשלב זה בחיי יש לי הזכות לפרט בפניכם על מה שחוויתי.

לעבוד ועוד.

הרווח המיוחד מעבודה במדינה זרה הוא שבעצם הרווחת חוויה לחיים. נכון, העבודה פיסית מאוד וימי העבודה מייגעים, אבל בערבים אתה חופשי, סופג תרבויות וחווה חוויות במקומות חדשים במהלך זמן ממושך. כ"כ הרבה פלוסים בלי שהזכרתי את הסיפוק מהשכר הגבוה שהעבודה מספקת. פרט לדברים הללו, בזמן שתשהה מחוץ לארץ, תוכל, בהתאם לדרישות,להתמחות במקצוע, ולהשתפשף בתחום לקראת חזרתך ארצה.

עבודה בעגלות

אם תרצה לטייל בחו"ל, ייתכן ויהיה עליך להנפיק ויזת עבודה; כאשר כל מדינה וההחלטות שקבעה לעצמה לאירוח אזרחי חוץ. לפעמים סוג האשרה הרלוונטית שונה במהות לפי מטרת ביקורך, אך ברוב המדינות, כשתרצה להנפיק אשרה כזו - תהיה מוכרח להביא תמונות פספורט, להנפיק דרכון זר ולקבוע תור אלשגריר המדינה המיועדת. מוטב להתעדכן על פי שגריר המדינה המדוברת באשר לדרישות עבור הוצאת האשרה, בכל מקרה, אסביר מספר טיפים כלליים שיוכלו להפיק תועלת:

הרבה מהנוהל אפשרי להשלים בפורטל השגרירות. שים לב לדף הבית הרלוונטי ע"מ לחסוך לעצמך זמן.

דאג ללבוּש מכובד; כמו בראיונות עבודה, משקל ההתרשמות הראשונית הוא קריטי מאוד.

הכן מראש תמונות דרכון עכשוויות. אם אין בידיך - יהיו מקרים בהם אפשר להנפיק תמונות כאלה אצל צלמים בסביבה הקרובה.

ודא כי יש עליך את כרטיס האשראי, שיהיה עליך.

רוצים לשמוע עוד? המשיכו לאתר הבא.

במה עובדים בחו"ל?


בהחלט, יש הפתעות בחיים אך עדיין, סוגי העבודות לצעירים בלי ניסיון - אינם רבים מדיי, ובדרך כלל מסתכמים בעגלות בקניונים או הובלות ואריזה. אבל עדיין, לכל ענף - פלוסים משלו, לפי המדינה והראש של המעסיק.

רוצה אינפורמציה יותר ספציפית בנושאים כמו רילוקיישן? שלח תגובה ואשתדל לענות לך כמה שרק אוכל. מקווה שתיהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI