דף הבית עסקים ייעוץ עסקי הדפסת חשבוניות
הדפסת חשבוניות
tomer 09/09/12 |  צפיות: 2553

הדפסת חשבוניות:

כל עסק מורשה שפועל במדינת ישראל צריך לדאוג לכמה דברים עוד לפני שהוא מתחיל לפעול כעסק עצמאי ולהעניק שירות או מוצרים ללקוחות תמורת התשלום, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הרשמה כעסק שפעיל וכעוסק מורשה וזאת לצורך כך שהמדינה תוכל להכיר בעסק שלנו כעסק חוקי ולהעניק לו זכויות שוות ערך לזכויות של בתי עסק אחרים בישראל, הזכויות הנ"ל הם כאמור הולכים עקב בצד אגודל עם החובות של אותו בית עסק שפתחנו. אחת החובות הראשונות של בית העסק הוא הדפסה של חשבוניות.

הדפסת חשבוניות הינם חשובים בכל מחלקה המטפלת בכספים של כל עסק.

את החשבוניות אנו מוציאים ללקוחות לאחר שאנו מעניקים להם שירות או מוכרים להם מוצר, החשבוניות הם מאוד חשובות מאחר והם מהווים גם מאין חותמת ואישור לעסקה שבוצעה בינינו לבין הלקוח ובנוסף לכך אנו אמורים להגיש את החשבוניות למס הכנסה בסוף כל חודש או שנה לפי חוקי מדינת ישראל.

לא כולם רשאים להוציא חשבוניות, יש עסקים שאין להם אישור להוציא חשבוניות מס מאחר והם לא נחשבים על פי החוק לעוסקים המורשים לבצע פעולה של הדפסת חשבונית מס, עדיין לא ניתן להם אישור רשמי על ידי רשויות המס להוצאה של מס תמורת המוצר או השירות שהם נתנו תמורת תשלום, אותם עסקים לא רשאים לגבות מע"מ, אך חשוב לזכור כי גם רשויות המס לא ידרשו מהם תשלום של מס ערך מוסף.

אם כן, הדפסת חשבוניות הם פנקסים המכילים בתוכם חשבוניות מס שמהוות הוכחה לעסקה שהתבצעה בין מוכר לקונה, המוכר יכול לצורך העניין להיות חשמלאי  שמעניק שירות ולא מוצר.

רק אלו הרשומים כעוסקים מורשים רשאים להוציא חשבוניות מס ללקוח מתוך פנקסי חשבוניות שהם מחזיקים. דבר חשוב מאוד הוא תקינותן של חשבוניות המס, הם אמורים להכיל כמה מספר פרטים חשובים כמו: שם וכתובת העסק, הכיתוב של "עוסק מורשה" על גבי החשבונית, מספרו כמובן של העוסק המורשה, מספר החשבונית, מחיר/ סכום העסקה שבוצעה (כולל ולפני המע"מ), חתימה של נותן השירות או בעל העסק, תאריך הנפקת החשבונית. קיימים עוד מספר נוסף של פרטים וכמובן חשוב מאוד להשגיח שהפרטים הנ"ל יכללו בכל חשבונית שתצא מתוך פנקסי חשבוניות שלנו שאנו מחזיקים בתור עסק מורשה.

הדפסת מעטפות -

מעבר לפנקסי חשבוניות, בית דפוס יכול לייצר מגוון רחב מאוד של מוצרים מעולים שיכולים להקל על חיי העסק שלכם. ברגע שאתם מפתחים מערכת יחסים נכונה ותכליתית  עם בית הדפוס שאתם עובדים איתו- תוכלו להרוויח ממנו המון ואפילו מהר מאוד.

כאשר אתם שולחים מעטפות להדפסה, אין שום ברירה אלא פשוט להדפיס אותם כמו שהן, אבל כאשר אתם מתייעצים עם אחד המעצבים ששייכים לבית הדפוס, ניתן לקבל הרבה מאוד מידע מועיל שיעזור לתת לכם דחיפה שיווקית מצוינת, בדיוק כמו שאתם צריכים. אז צמיד תחשבו שהדפוס הוא חבר טוב שלכם ולא אויב, זה יהיה צעד גדול וענק קדימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tomer


 


מאמרים נוספים מאת tomer
 
הדפסת ספרים
כאן ניתן לראות איך מכינים ספר להדפסת בכריכה רכה או קשה. אופן עריכת ההגה והניקוד לפני הדפוס. שיטות ההדפסה.

הדפסת חוברות
עיצוב ותכנון נכון של חוברות לעסקים

הדפסה על דיסקים
טעויות שנעשות בתום לב בהדפסה וצריבת דיסקים

הדפסת מעטפות
עיצוב וסגנון מעטפות מודפסות ללקוחות. הדרך המהירה והזולה ביותר לשיווק מוצרי ושירותי העסק.

הדפסת חוברות
הדפסת חוברות וקטלוגים, דרך יעליה ומהירה לשיווק והגדלת מאגר הלקוחות לחברה.

הדפסת חשבוניות
הדפסת חשבוניות לעסק, הפרטים החשובים שחייבים לכלול חשבוניות תקינות לצורכי מס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI