דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מציאת עבודה באנגליה
מציאת עבודה באנגליה
לולה איזרסון 09/09/12 |  צפיות: 3226
נמאס לעבוד פה? כשהייתי ביסודי, אחד מבני דודיי טס במטרה לעבוד באוסטרליה במשך שנתיים. ההורים דאגו והתגעגעו מאוד. לאחר מכן, כשהוא שב לארץ, סיפר לנו על טיול רציני, שופינג רציני, הרפתקות מסוגים שונים, והמון חסכונות. הקנאה שיגעה אותי... מתבקש שלאחר שהשתחררתי מצה"ל טסתי גם אני, ועכשיו נפלה בידיי הזכות לפרט לכם כל מה שתרצו לדעת בנושא.

עבודה? לא רק.

היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שבעצם הרווחת חוויה אחת ענקית. אכן, העבודה קשה פיסית והימים ארוכים ומתישים, אבל עם זאת,אתה חופשי בסופ"שים, מכיר אנשים חדשים וחווה הרפתקות ביבשת אחרת במשך חודשים / שנים. וזה לפני שהזכרתי את הסכומים הנאים שתקבל על עבודתך. פרט לזה, במהלך ביקורך בקצה העולם, תוכל, אם תרצה,להתמחות במקצוע, ולצבור ניסיון לפני שובך לארץ.

עבודה באירופה

ע"מ לשהות במדינות מסויימות, יתכן ויהיה עליך להוציא אשרת תייר; כשכל ממשלה וההחלטות שלה לגבי אירוח תיירים. לעיתים, אופי הויזה יתחלף לפי אופי שהותך, אבל ברוב המדינות, אם תצטרך להנפיק אשרה כזו - יהיה עליך להביא איתך תמונות, לבקש לעצמך דרכון ולתאם פגישה אצל השגרירות. עדיף גם שתתעדכן לפי השגרירות באשר לדרישות עבור אישור האשרה, על כל מקרה, הנה כמה דברים בגדול שעשויים לעזור:

הרבה מפרוצדורת הוצאת האשרה אפשר להשלים על ידי המחשב. כנס מדי פעם לאתרים הרלוונטיים בשביל לחסוך לעצמך בזמן.

דאג ללבוּש מכובד; כמו בכל פגישה, רושם ראשוני הוא מאוד קריטי.

זכור להוציא תמונות עדכניות לדרכון. אם שכחת - יהיו מקרים בהם אפשר להוציא אותן בצלמניה הנמצאת באזור השגרירות.

וודא כי לקחת איתך כמה מאות שקלים, על כל מקרה.

צריכים הסבר על התהליך? לחץ על הקישור הבא.

מהן העבודות בד"כ?


אין ויכוח, יש יוצאים מהכלל אך עדיין, סגנונות העבודה לצעירים אחרי צבא - לא יצירתיים במיוחד, ובדרך כלל מסתכמים במכירות בקניונים והובלות. ועם זאת, לכל תחום עיסוק - פלוסים משלו, הכל תלוי במדינה והראש של המעסיק.

מעוניין במידע נוסף בנושא? הגב לי למאמר ואנסה לסייע לך בצורה המקיפה ביותר. קדימה לעבודה...בחו"ל!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI