דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מעצב פנים – המנתח הפלסטי לבית שלכם
מעצב פנים – המנתח הפלסטי לבית שלכם
מיכל ז 11/09/12 |  צפיות: 2414

כשהייתם ילדים ודמיינתם איך ייראה הבית שלכם, כשיהיה לכם, בטח לא דמיינתם אותו כמו שהוא נראה עכשיו, ואתם בטח די מאוכזבים. אבל במקום להתלונן, בעזרתו של מעצב פנים תוכלו לשנות את הבית מקצה לקצה.

אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שהרבה פעמים הולכים יד ביד, שכן עיצוב הפנים תלוי במידה רבה בצורה של המבנה (אדריכלות). מעצב פנים מבין איך להתאים את העיצוב למבנה של הבית, ולכן אין צורך לקחת אדריכל בנפרד ומעצב פנים בנפרד.

אתם בטח חושבים לעצמכם, אולי כדאי ללכת ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים ולעצב את הבית לבד? מחשבה די מיותרת, בהתחשב בעובדה שאתם תשלמו הרבה מאוד על הלימודים האלה, וספק אם בכלל יש לכם זמן ללמוד עכשיו.

עם זאת, אנחנו מבינים את הרצון שלכם לשנות את הבית לבד, הרי לא פשוט להפקיד את הבית בידי אדם זר. אבל אם בוחרים מעצב פנים בדרום בצורה נכונה, אז הדאגות יכולות לצאת מהחלון.

ואיך נבחר מעצב פנים במרכז לעיצוב של הבית שלנו?

ניסיון- כשצריכים לבחור מעצב פנים במרכז מתוך כמה מעצבים, חשוב לבדוק את הניסיון, ולא בהכרח מבחינת הותק במקצוע, אלא תמיד מבחינת העבודות הקודמות- איך הן נראות, מה אומרים לקוחות קודמים והאם יש ידע בסגנונות שונים או התמחות בסגנון אחד בלבד (אם זה הסגנון שאנחנו רוצים, מצוין!).

איכות- איכות העבודה בתחום אדריכלות ועיצוב פנים היא קריטית, על מנת שנוכל ליהנות מהעבודה והתוצאות שהושגו לתקופה ארוכה. לשם כך, יש לבדוק שלמעצב יש חומרים איכותיים או גישה לחומרים באיכות גבוהה שאיתם הוא יוכל לעשות כל עבודה שנרצה שתיעשה.

מקצועיות- האם המעצבים ידועים בדייקנות שלהם, הן מבחינת עמידה ביעדים והן מבחינת הגעה והתחלת העבודה בכל יום לפי הזמנים שנקבעו? איחורים קבועים מראים על מידת המקצועיות ומידת המחויבות של המעצב כלפי הפרויקט. ובאשר לעמידה ביעדים, אי עמידה בזמן שנקבע לסיום הפרויקט מהווה בעיה כי אי אפשר לחזור הביתה עד שמסיימים את כל העבודות. לעומת זאת, אם מעצב פנים בדרום מסיים את העבודות לפני מועד הסיום שנקבע מראש, בהחלט כדאי לשים עין עליו ולהעלות אותו לראש רשימת המעצבים ששווה ליצור עימם קשר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI