דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ גג איסכורית
שיפוץ גג איסכורית
רותם שרון 04/10/12 |  צפיות: 4114

במידה ואתם מעוניינים לשפר את מראה הבית או הדירה ובאותה הזדמנות לשפר את ערך הנכס, עבודות שיפוץ הן הדבר שאתם צריכים לעשות. יחד עם זאת אבל חשוב להיכנס לתהליך תוך הכרה של התחום בכדי להימנע מסיבוכים מיותרים במהלך השיפוץ.

שיפוץ של בית יכול לעלות הרבה אבל בעזרת כמה כללים חשובים אתם יכולים ליהנות משיפוץ מקצוע וטוב. רוצים לתקן רטיבות בתקרה? מחפשים פרטים על בדיקת רטיבות? פה תמצאו אינפורמציה מועילה לחיפוש ומציאת קבלני מקצוע.

איך להתחיל? מומלץ מאד לבדוק כמה דברים חשובים:

כמה כסף אתם יכולים להשקיע? לפני הכל כדאי לקבל החלטה על הסכום אותו תשקיעו, אחרי שהגעתם להחלטה, מאוד חשוב להחליט על תאריך השיפוץ. חוסר הנוחות הכרוך בחיים בבית שעובר שדרוג לא נעים ואף מקשה על הני הבית ולכן יש לקחת את הנושא בחשבון.

דרך מומלצת למצוא קבלן בנייה היא בעזרת חוות דעת של מכרים שדעתם חשובה לכם, המלצות ממקור ראשון הן הכי אמינות וטובות. ובכל מצב חפשו ביקורות על נותני השירות בפורומים מקצועיים בתחום. כדאי לזכור שלא כל נותן שירות יכול לעשות שיפוץ בעבודות חשמל למשל, ולכן צריך למצוא את מומחה השיפוצים המנוסה והאמין ביותר בתחומו.

אם מצאתם איש מקצוע קראו לו להגיע לביתכם, ספרו מה אתם רוצים לשפץ ובקשו מחיר כולל חומרים ולו''ז לסיום העבודות. חשוב מאוד לבקש מינימום 2 הצעות מחיר, אם תקדישו לכך זמן, אתם יכולים להוזיל ב 30% את השיפוץ.

רוצים להתחיל? חשוב לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את תנאי התשלום. הסכם מקצועי מטרתו למנוע בעיות במידה יתעוררו מחלוקות במהלך השיפוץ.

במידה ואתם טובים עם הידיים ניתן לקנות את כל החלקים מספקים מיוחדים וחנויות לחומרי בניין ועם ציוד מקצועי ומספיק זמן, תוכלו לעשות זאת לבד, רק תקפידו על הבטיחות.

גם שיפוץ גג איסכורית בדירה יכול במהרה להפוך לסיוט מתמשך אך בסיום זה יהיה שווה לכן חשוב להתכונן היטב, קבעו מסגרת תקציב לשיפוץ, נסו להבין יותר את התהליך ותמצאו בעלי מקצוע טובים, בתוך זמן קצר תוכלו ליהנות מדירה משפוצת. שיהיה לכם בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI