דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח עפעפיים עליונים
ניתוח עפעפיים עליונים
רותם שרון 04/10/12 |  צפיות: 4059

שמוצעות לכם הם עצומות: רופאים מקצועיים, תנאי תשלום טובים, מכונים מתקדמים ורפואה מודרנית שמתחדשת בכל שנה ושנה. חזה נפול? עודף של שומן בגוף או ורידים בולטים? אפשר לרפא את הכל! גם אתם חושבים ללכת ולעבור מתיחת עפעפיים? אתם יכולים!.

אז מה חשוב לשאול וממה להיזהר שמעוניינים לעשות ניתוח עפעפיים עליונים? הנה כמה טיפים מועילים שבעזרתם תוכלו לדעת קצת יותר על טיפולי אסתטיקה.

מנתחים את האף- הניתוח הנפוץ בישראל בכל מקום אליו תפנו תתוודעו לאדם אחד לפחות שעבר ניתוח באף. בזמן ההחלמה אחרי הניתוח כדי להביא להורדת את האדמומיות, מומלץ להקפיד על ראש מורם כאשר נכנסים למיטה כך תמנעו הצטברות של נוזלים ובצקת בתוף האף.

ללא משקפיים- כל אחד {מעל גיל 16} יכול להוריד את המשקפיים בטיפול קצר ולכן הוא נפוץ מאוד, יתרון מצוין שמאפשר להשוות מחירים בין עשרות מרפאות, ובכל זאת, המחיר הוא לא הכל- חפשו ובדקו כמה שיותר המלצות על מכוני הטיפול שבהם כדאי לכם לעשות את התהליך ולא לקבל החלטות לפני המחירים בלבד.

חולמת על חזה חדש? במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע יאפשר לך להיוודע אל ניסיונו בתחום ולדעת ולהחליט איפה מומלץ לעשות את הטיפול.

חושבת להצעיר את הפנים? אם אתן רוצות לעשות זריקת בוטוקס לפנים או לשפתיים, כדאי מאוד לעבור את ההליך פעם ב-4 חודשים כדי לשמור מראה טוב לזמן ארוך.

לזמן ממושך לא קיימת אפשרות לבדוק את הצלחת הניתוח שלכם מיד אחרי מספר שבועות מאוד חשוב להתאזר בסבלנות תוך כמה שבועות האיבר בו עברתם ניתוח יקבל צורה נהדרת .

בודקים לגבי הרמת עפעפיים תמונות? ברובם של המקרים הזמן והגנטיקה גורמים לשינויים בגופנו ולכן גברים וגם נשים מאוד רוצים לעבור טיפול קוסמטי, אך לפני שאתם הולכים לשולחן הניתוחים חשוב ללמוד על כל ההליך. שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI