דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מהו כרטיס ברכה ומה יעודו
מהו כרטיס ברכה ומה יעודו
Bracha Gadot 07/10/12 |  צפיות: 3768

כרטיסי ברכה

כרטיסי ברכה משמשים כמעט את כולם בכל הגילאים, הם מבטאים רגשות כלפי האדם האחר. כרטיס ברכה הוא כלי יעיל לביטוי רגשות כלפי בני משפחה, חברים, קרובים ועמיתים בכל המדינות. למרות התחרות הקשה בגלל הזמינות של כרטיסים אלקטרוניים, הביקוש לכרטיסי ברכה כתובים בעבודת יד הוא עדיין גבוה ואפילו הולך וגובר.

מהו כרטיס ברכה

כרטיסי ברכה ניתנים על ידי אדם אחד למשנו, כביטוי לרצונו, תחושותיו ורגשות ונישלחים ביום הולדת, יום נישואים, פסטיבלים ואירועים מיוחדים אחרים כמו חתונה, הולדת תינוק, יום האם, ולימי הולדת בעיקר, כרטיס ברכה יכול גם להביע הכרת תודה, כבוד, דאגה, חיבה, חום, התנצלות, כלפי משפחה, חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה וכו' כרטיסי ברכה יכולים להיות בעבודת יד, מודפסים, אלקטרונים,  או מוסיקליים והם זמינים בצורות וגדלים שונים כדי לספק את הביקוש.

ביקוש הולך וגובר

יש ביקוש רב לכרטיסי ברכה. אנשים בכל המדינות בכל קבוצות הגיל שולחים כרטיסי ברכה לאלה הקרובים והיקרים להם, כאות לרצון וחמימות בהזדמנויות שונות. כרטיסי ברכה נרכשים על ידי כולם. אין הגבלה של שימוש בו על פי גיל, דת, מדינה, מין, מאז ומעולם כרטיסי ברכה משמשים את כולם. בימים אלה כמה עסקים מציעים כרטיסי ברכה בעבודת יד מותאמים אישית לפי טעמו של הלקוח.

ההשקעה לא כל כך שווה

בשל הביקוש לכרטיסי ברכה, איגרות ברכה יש יותר ויותר אנשים שנכנסו לתוך עסק מכירת כרטיסי ברכה. כרטיסים בעבודת יד או כרטיסים מודפסים עומדים בפני תחרות קשה לרוב בעקבות אתרים שמציעים כרטיסים אלקטרוניים ללא תשלום למשתמשים. בנוסף הלקוחות של היום הפכו להיות מאוד תובעניים. ולפני קניית כרטיס ברכה הלקוחות שוקלים אפשרויות רבות. לכן מכירת כרטיסים כמו ברכות ליום הולדת דורשת תצוגה ענקית והשקעה גבוה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Bracha Gadot

להחזיק מקלדת ביד לא הופך אותי לסופרת, והעובדה שאני בעל מצלמה לא עושה אותי לצלמת אבל אני נהנת לצלם, לכתוב, ולחקור, פירוש חלומות הוא אתגר עבורי, מתכוני פשטידות מרתקים אותי. אני כותבת ברכות ליום הולדת ובזמן הפנוי במידה ונישאר אני רוכב על סוסים.



 


מאמרים נוספים מאת Bracha Gadot
 
חלומות בשלב העמוק ביותר של מחזור השינה
07/10/12 | חלומות
אתה שקוע בשינה עמוקה וחולם חלום. זה מרגיש לך כל כך מציאותי שאתה ממש בטוח שהחוויה היא אמיתית, ההרגשה נשארת גם אחרי שאתה מתעורר. אם היה לך מזל אז חלמת על כוכב קולנוע אהוב, ובמיקרה הפחות טוב התעוררת מכוסה זיעה קרה לאחר סיוט שהיה לך. זיגמונד פרויד האמין שהחלומות הם חלון אל הלא מודע שלנו וחלק מהמחקרים מצביעים על כך שיכול מאוד להיות שזיגמונד פרויד עלה על משהו. אז מה הם בעצם חלומות? לאמיתו של דבר, חלומות הם תמונות ודימויים, מחשבות, צלילים וקולות, ותחושות סובייקטיביות שאנו חווים כאשר אנו ישנים. חלום יכ

מהו כרטיס ברכה ומה יעודו
כרטיסי ברכה משמשים כמעט את כולם בכל הגילאים, הם מבטאים רגשות כלפי האדם האחר. כרטיס ברכה הוא כלי יעיל לביטוי רגשות כלפי בני משפחה, חברים, קרובים ועמיתים בכל המדינות. למרות התחרות הקשה בגלל הזמינות של כרטיסים אלקטרוניים, הביקוש לכרטיסי ברכה כתובים בעבודת יד הוא עדיין גבוה ואפילו הולך וגובר.

חרדה וחלומות
07/10/12 | חלומות
פחד מסיוטים, חרדות או אמונות תפלות לגבי חלומות יכול לחסום אותנו מהאפשרות לזכור את החלום, אבל בדרך כלל ניתן להתגבר על החששות על ידי למידה עצמית והבנה של החלומות ועל ידי הכרה שלהרבה מהחלומות שלנו בעצם יש משהו לומר לנו,

סוסים פרא אמריקאים
07/10/12 | חיות בית
לסוסים ובני אדם יש קשר עתיק. כפי הנראה היו אלה נוודים אסייתיים אשר בייתו סוסים כבר לפני כ -4,000 שנה, הם השתמשו בהם לרכיבה ולסחיבת משאות כבדים, גם עם כניסתו של עידן המנוע המכני, הסוסים עדיין חיוניים לבני האדם. סוסים עדיין תופסים מקום של כבוד בתרבויות רבות.

פשטידה או קיש
רוב האנשים חושבים שהקיש שהיא בעצם הפשטידה הומצא על ידי הצרפתים, אבל קיש מקורו בעצם בגרמניה, בממלכה מימי הביניים של לורן, תחת שלטון גרמני, ושמאוחר יותר שינה את השם הצרפתי לוריין. המילה קיש הגיע גם היא מהלקסיקון הגרמני 'Kuchen', כלומר עוגה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI