דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה ייעוץ זוגי - למי ולמה?
ייעוץ זוגי - למי ולמה?
parity 01/11/12 |  צפיות: 3633

 

בעידן שבו גירושים הפכו לעניין של מה בכך, מריבות זוגיות, אפילו הקולניות או הרועשות ביותר, לא מרשימות אף אחד ולא מדליקות נורה אדומה. חבל. כאשר מדובר במערכת יחסים זוגית, כל פסיק קטן יכול להיות משמעותי גם אם זה לא נראה ככה, מתי מבינים את זה? כשזה כבר מאוחר מידי.

רוצים להימנע מכך?

רוצים "להכות בפטיש בעודו חם"?

פנו לקבלת ייעוץ זוגי.

מהו ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי הינו תהליך ייחודי המשלב יועץ זוגי ובני זוג. מטרת התהליך היא לשפר, לשקם, לתקן, להציל, לחזק, להעצים מערכות יחסים זוגיות. מה הכוונה? פשוט. באמצעות ייעוץ זוגי ניתן לשקם מערכות יחסים זוגיות שנפגמו בעקבות מריבות חוזרות ונשנות, לשפר את התקשורת הזוגית, לתקן הרגלים שגויים שמעיבים על הזוגיות, להציל חיי זוגיות שעומדים לקרוס, לחזק את הקשר הזוגי בין בני הזוג, להעצים את התשוקה והאהבה וכו'.

למי מתאים ייעוץ זוגי?

אם תרצו את התשובה הפשוטה ביותר והכנה ביותר לשאלה זו, היא תהיה זו - ייעוץ זוגי מתאים לכולם. למה לכולם? מאחר וייעוץ זוגי מתאים למגוון רחב, אולי אפילו אינסופי של מצבים זוגיים שונים, החל מאלה שמעוניינים לשקם ולשפר וכלה באלה שרוצים להעצים ולחזק את הזוגיות. הצלחתם להבין את ההבדל שלמעלה? לא? לא נורא. נסביר בפשטות:

ייעוץ זוגי מתאים למי שמעוניין לשקם ולשפר - כלומר, לכל מי שנתקל בצרות, בעיות, חיכוכים, משברים ומריבות בחיי הזוגיות שלהם.

ובאומרנו ייעוץ זוגי מתאים למי שמעונין להעצים ולחזק את הזוגיות - כוונתנו אל כל מי שחפץ להעצים את הקשר הזוגי שלו, לרכוש כלים חיוביים שיעזרו לחזק עוד יותר את החיובי שבקשר, להימנע מראש מבעיות וללמוד להכיר אחד את השני טוב יותר.

למה צריך ייעוץ זוגי?

וואו, לשאלה הזו יהיה קצת יותר קשה לענות, אך נשתדל להתייחס אל מירב הסיטואציות שהעלנו קודם. ובכן, צריך ייעוץ זוגי בכדי להתמודד בצורה נכונה עם כל הבעיות השונות, המריבות, המחלוקות, המשברים (קלים, כקשים - בגידות וכיוצא בזה) והסכסוכים שמתעוררים בין בני זוג בכל הגילאים והסטטוסים. כמו כן, צריך ייעוץ זוגי בשביל לעזור לבני זוג להעצים את הקשר הזוגי בניהם, את המהות הזוגית שלהם, להחיות את התשוקה שלהם ועוד.

היכן ניתן לעבור ייעוץ זוגי?

כיום, זה כבר לא שאלה מסובכת, הואיל וישנם שלל יועצים זוגיים המוכנים לתת את שירותיהם ולהעביר ייעוץ זוגי לזוגות המבקשים זאת. יחד עם זאת, אם בני הזוג מעוניינים שהתהליך השיקומי הזוגי שמועבר במסגרת ייעוץ זוגי יהיה מוצלח ויפיק את המירב, עליהם להקפיד לבחור ביועץ זוגי מקצועי ומוסמך ולא להתפתות אחר תהליכי ייעוץ זוגי מוזלים במחירי "מבצע", היות ואלה עלולים בסופו של יום להוביל את בני הזוג לתוצאה עכורה יותר מקודמתה. איך תדעו שמדובר ביועץ זוגי מקצועי? פשוט - בקשו תעודת הסמכה כלשהיא ואפילו המלצות מפי זוגות אחרים שעברו תהליכי ייעוץ זוגי אצלו.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 parity


 


מאמרים נוספים מאת parity
 
ייעוץ זוגי - למי ולמה?
בעידן שבו גירושים הפכו לעניין של מה בכך, מריבות זוגיות, אפילו הקולניות או הרועשות ביותר, לא מרשימות אף אחד ולא מדליקות נורה אדומה. רוצים להימנע מכך? רוצים "להכות בפטיש בעודו חם"? פנו לקבלת ייעוץ זוגי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI