דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר מורה דרך
מורה דרך
איציק מזרחי 09/11/12 |  צפיות: 2910

חשוב לבצע בדיקה לפני בחירת מורה דרך לטיולים בירושלים

כשמדובר בירושלים, קל לנו לטבוע בים של קלישאות ודיעות קדומות. הכותל, ימין משה, הכנסת, העיר העתיקה והר הרצל. אתרים אשר ראינו כבר בבית הספר היסודי, ומאז לא השתנו הרבה. חשובים ככל שיהיו, ואכן אין עוררין על חשיבותם, מקומות אלו הם רק חלק מזערי מעושרה של בירת ישראל וביתו של העם היהודי מזה 3000 שנים.

ירושלים, לפני הכל, היא אוסף של סיפורים אישיים ישנים וחדשים כאחד. העיר אשר חוברה לה יחדיו, זכתה לכינוי זה לא רק משום שרוחניותה חוברה אל צביונה ההלכתי הפרקטי, ולא רק כי כי בעת המודרנית חוברה היא בין חלקה המזרחי לחלקה המערבי בששת הימים. עיר זו נהנית מחיבור יומיומי אל עברה הקרוב והרחוק כאחד. על מנת להנות ממאפיין מיוחד זה, לא נוכל להסתפק במדריך טיולים טיפוסי מן השורה. מאוד חשוב לבצע בדיקה לפני בחירת מורה דרך לטיולים בירושלים.

סודותיו של מורה דרך בירושלים

תושבי העיר המודרניים הם אנשים פתוחים, אך הם מביאים עמם מן ההילה התל אביבית מהסיבה הפשוטה שרובם מתפרנסים בעיר המגדלים שלחוף הים. את הירושלים האמיתיים, השורשיים, קל הרבה פחות להכיר וללמוד.
בין אם נרצה להכיר את הפנים החרדיות של העיר, או את שלל העדות המוסלמיות בחלקה המזרחי, נוכל לעשות זאת אך ורק עם מורה דרך לטיולים בירושלים אשר מבין את צביונה האנושי העשיר.

מורה דרך לטיולים בירושלים, אשר יתעניין באמת בריגוש קבוצתו, ישכיל להשתמש בסיפורים האישיים בעיר ובסודות ההיסטוריים שבה על מנת להוביל את קבוצתו אל עבר טיול מרגש ומלא השראה. אחרי הכל זוהי עיר אשר יכולה בטיול אחד לספר סיפור עמוק של קבוצה אתנית אחת, או סיפור בעל שוליים רחבים של מספר קהילות אשר חיות זו לצד זו בין חומות העיר העתיקה ומחוצה לה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI