דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר עוגות חתונה- קול חתן וכל עוגה
עוגות חתונה- קול חתן וכל עוגה
ענת שטרן 12/11/12 |  צפיות: 2862

עוגות חתונה- אמנות, יצירתיות, מקצועיות

להכין עוגות חתונה דורש מהאדם העוסק בכך להיות יצירתי ונועז, אך גם בעל כישורי אפייה מוקפדים מאד. קחו למשל עוגת קומות הנישאת אל על- חישבו כמה תכנון יש ביציר עוגות מיוחדות שכאלו, עוגות מעוצבות לפרטי פרטים, עם ציורים עדינים עליהן עשויים עוגות מבצק סוכר או אלמנטים אכילים אחרים, כמה כל פרח, לב, צורה גיאומטרית נעשו בזהירות אהבה ובדאגה לשלום העוגה. חשבו מה משמעות הדבר בלהרכיב עוגות מעוצבות שכאלו, וליצור מהן מגדל לתפארת ועליו סיפור שלם של לבבות, של פרחים, של דמויות החתן והכלה או כל דבר אחר. האפייה דורשת ידע מושלם והיכולת לחשב כמויות גדולות מאחר ומדובר בעוגה גדולה, שלא לדבר על חומרי גלם טריים, איכותיים, עונתיים ומשובחים. העיצוב דורש תכנון מוקדם, אפילו שרטוט של העוגה והבנה כיצד יוצרים אותה, ולבסוף ניגשים למלאכת האפייה, ההרכבה הקישוט והעיצוב. בשילוב טכניקות מעולם הפיסול יחד עם טכניקות מעולם האפייה אפשר להגיע לתוצאות מרגשות, משמחות מסקרנות ומאד מאד טעימות.

עוגות חתונה בהזמנה

עוגות חתונה כדאי שיוזמנו מראש. עוגות אלו הן עוגות בהזמנה אישית, כלומר רק אתם המזמינים תקבלו עוגה כזו. לפי טעמכם וסגנונכם, זו תוכל להיות עוגת שוקולד עשירה ומעלפת, או עוגת לימון אוורירית וקופצנית, או אולי עוגת קרם וניל רומנטית ומתוקה, או בכלל עוגת קוקוס חושנית ומלטפת. הכל לפי מה שמדבר אליכם יותר, והיזהרו- הבחיר קשה! בשלב השני תחליטו אם בא לכם ללכת על עוגה משמחת ועם קריצה הומוריסטית למוסד הנישואין, או עוגה קרירה ומלכותית, ממש כמו נסיכה מרשימה, או שמא עוגה קלאסית ורומנטית, כולה קצפות כמו שמחל כלה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות וחשוב שתזמינו עוגות חתונה מראש, ואחרי שווידאתם כי מדובר במעצב עוגות חתונה שהוא גם עם נפש של אומן, וגם עם ידיים של אופה. המחמאות ביום חתונתכם לא יאחרו לבוא.

דמיינו את יום החתונה שלכם. המקום מעוטר ומואר באור נגוהות, האורחים שמחים בשמחתכם, המיקה טובה וכולם נהנים. ואז , את תשומת הלב תופסת עוגה יפהפיה, מרהיבה וממש מפוסלת, הנגלית לעיני כולם שלא מסתירים את התפעלותם. וכשאומרים עוגות חתונה מתכוונים בדיוק לזה- לאנחות העונג, לשמחה הרבה בלב, ולאחר מכן לאושר הצרוף בחיך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת שטרן


 


מאמרים נוספים מאת ענת שטרן
 
עוגות חתונה- קול חתן וכל עוגה
עוגות חתונה הן חלק ממסורת יפה ונעימה, ולבטח טעימה. מי שחשב שלבחור עוגות חתונה, או להכין אותן זה דבר קל, שיחשוב שנית: עוגות חתונה הם פרויקט ארוך, מושקע ומתוכנן לפרטי פרטים, והתוצאות אכן מצדיקות את המאמץ וההשקעה. העוגות נראות תמיד כאילו נלקחו מאיזו ממלכה קסומה, יפות להפליא וטעימות לא פחות, מרשימות בגודלן ובעיצובים היפיפיים שלהן, ומסיבת החתונה כולה מקבלת שדרוג משמעותי בזכותן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI