דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה יעוץ זוגי בדרום
יעוץ זוגי בדרום
מיכל ז 25/11/12 |  צפיות: 3642

על ייעוץ זוגי בדרום והשלכותיו

כולם חושקים בזוגיות טובה. על מנת לייצר זוגיות טובה, חשוב שלפחות בן זוג אחד יהיה במיטבו ויהיה מודע לעצמו שאחרת גם יעוץ זוגי בדרום לא יועיל. האם חשבתם כי השוני או הדומה הוא זה הקובע את איכות הזוגיות? שהרי טעיתם. אף אחד מן המקרים הבאים לא יעודד זוגיות טובה ואין לכך כל קשר. יש לא מעט דברים שיהיו שונים ומעט דברים שיהיו דומים בעוד מה שחשוב בזוגיות קשור ביכולת לקחת אחריות עצמית. הכוונה, כל אחד מיוצרי הזוגיות, בין אם זה הגבר או האישה, ייקחו אחריות בלעדית למעשיהם.

ללא שום קשר לבחירת יעוץ זוגי בדרום או בכל מקום אחר, זוגיות טובה נמדדת ביכולת של האחר לקבל אהבה ולדעת את יתרונותיו וחסרונותיו, מן הסתם זו המתכונת ליחסים מעולים וזוגיות המביאה אהבה אמיתית.

כיצד להפוך דיון מתלהם לדיון רגוע?

בין אם תיעזרו בנישה של ייעוץ זוגי בדרום או תנסו להסתדר לבד, חשוב שתדעו שלכל זוג יש נושא הנוטה לוויכוח חוזר ונשנה. וויכוח בא לידי ביטוי בכך שהצדדים ינסו להוכיח את צדקתם כאשר מדובר על וויכוח בעל נושא מהותי ביותר. כל אחד חש את הרצון לתת את צדקתו בנושא חשוב ביותר ולכן כל אחד נבצר בעמדתו. כאן נולד לו הוויכוח והולך ובא כשהוא עולה במקרה או במכוון.

צדק? לא בכל מצב, אין אף פעם צד אחד צודק, בזוגיות בריאה, יש צדק היושב בשני קצוות התופסות שתי דעות. ההצלחה ושביל האמת, נמצא בין שתי נקודות מנוגדות. קחו דוגמה פשוטה, לא טוב להיות נדבן גדול ומאידך לא טוב לקמוץ את היד יתר על המידה. היכולת לאזן בין הנדבנות לבין היד הקמוצה יגרמו לשחרורה ולמידת הנדיבות הרצויה.

על וויכוחים ועל ההשלכות

לא פעם וויכוח הופך למתלהם ומביא איתו שיתוף פעולה שאינו פורה. כאשר מדובר בשיחה השנויה במחלוקת, קשה יהיה על בני הזוג להביא את עצמם לשיחה יעילה בעלת תוצאה תקינה.לא מעט זוגות חשים כי הם מדברים אך הדברים כמו עוברים ליד. לא רק שהשיחות לא יעילות הן גם מרחיקות לא פעם בין בני הזוג.

שיחה זוגית דורשת מיומנות ולמידה, באמצעות אנשי מקצוע כמו יעוץ זוגי בדרום, תוכלו לקבל כמה נקודות בדרך לשינוי ושיפור נישת התקשורת הבין אישית. שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI