דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מכונות אוטומטיות – ענף בעלייה
מכונות אוטומטיות – ענף בעלייה
תוסס אוטומטים 30/11/12 |  צפיות: 3470

נסו להיזכר בכמות הפעמים בהן ראיתם מכונות אוטומטיות בשני העשורים האחרונים. חישבו על המקומות בהם שמתם לב שהן נמצאות. במידה ואכן שמתם לב, ראיתם כי עד לפני כמה שנים מכונות אוטומטיות לא היו מחזה נפוץ למדי. לרוב ניתן היה למצוא אותן במקומות שכוחי אל ולרוב הן גם לא היו מתוחזקות יתר על המידה.

בשנים האחרונות חלה תפנית חדה בתחום של מכונות אוטומטיות. המכונות עצמן הפכו למודרניות יותר, מתוחכמות יותר ואסתטיות יותר. מבחר המוצרים הלך וגדל בהתמדה ולפתע ניתן לראות מכונות אוטומטיות במקומות רבים יותר. לעתים זה נראה מוזר שלא חשבו על זה קודם. מדובר בהחלט על תחום שנמצא בתנופת פיתוח.

ענף מכונות אוטומטיות בישראל

במדינה חמה כמו שלנו, חשוב להרבות בשתיית נוזלים. עם זאת, מעטים האנשים שאכן נושאים על גבם בקבוקי שתיה. מכונות אוטומטיות הן פתרון מושלם לצורך החשוב הזה. מדובר הן על מכונות שתייה והן על מכונות גלידה ושלגונים. בנוסף אנחנו אומה שצורכת כמויות מרשימות של קפה ועל כן מכונות קפה הן כל כך פופולאריות במשרדים ובבסיסי צה"ל השונים.

כיום ניתן לראות מכונות אוטומטיות באינספור מוסדות ציבור, בתחנות הרכבת והאוטובוס, בבתי חולים ברחבי הארץ ואפילו בבתי ספר ובחוף הים. מדובר על ענף שיותר ויותר אנשים מבינים כי טמון בו לא מעט כסף ואזרחים רבים פונים אליו להשלמת הכנסה או לאפיק הכנסה בלעדי. תחום מכונות אוטומטיות בישראל, כפי שציינו, הוא תחום בתנופה.

סוגים פופולאריים של מכונות אוטומטיות

המכונות המוכרות ביותר הן מכונות השתייה הקרה. הן מגיעות במגוון צורות כשבחלקן ניתן לראות את המשקאות מבעד לזכוכית שקופה ובחלקן לא. לצד מכונות השתייה הקרה ישנן שפע של מכונות שתייה חמה ומי לא מכיר את מכונות הכריכים המוכנים? לצד אלו יש את מכונות השלגונים והגלידות ובשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר מכונות אוטומטיות לממכר חטיפים ומסטיקים. גם סיגריות ניתן לרכוש בצורה אוטומטית.

סוגים פחות פופולאריים הן מכונות לממכר צ'יפס או פיצה וישנן גם כאלה שמציעות ללקוחות כפכפי אצבע למשל או סרטי די וי די בצורה אוטומטית. במדינות שונות בעולם ישנן גם מכונות שממלאות בקבוקים ריקים שמביאים הלקוחות בחלב וביפן פיתחו לאחרונה מכונות אוטומטיות שמופעלות בצורה ידנית ללא חיבור לחשמל, על ידי סיבוב של מנואלה.

מכונות אוטומטיות דור העתיד

תאמינו או לא, אבל נראה שהדור הבא של מכונות אוטומטיות יהיה קשור למרחב הווירטואלי. כבר היום עובדים על פיתוח דור חדש של מכשירים שימכרו משקאות, חטיפים וכריכים בצורה הרגילה, אבל יהיו מחוברים לאינטרנט. כך נוכל למשל לשלוח זה לזה צ'ופרים בדמות פחית שתייה ברשתות החברתיות וכיו"ב. כמו כן מגון המוצרים גדל בהתמדה וכפי שזה נראה עכשיו, בעתיד הלא רחוק מוכרים אנושיים ייראו כדבר מיושן מאד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תוסס אוטומטים

מאמר זה נכתב ע"י 'תוסס מכונות אוטומטיות' בשיתוף עם חברת 'AdSite פרסום באינטרנט'.



 


מאמרים נוספים מאת תוסס אוטומטים
 
מכונות שתייה אוטומטיות
אנשים רבים גילו את הפוטנציאל המרשים של מכונות שתייה אוטומטיות וגורפים רווחים יפים בזמן קצר וכמעט ללא עבודה.

מכונות אוטומטיות – ענף בעלייה
בשנים האחרונות חלה תפנית חדה בתחום של מכונות אוטומטיות. המכונות עצמן הפכו למודרניות יותר, מתוחכמות יותר ואסתטיות יותר. מבחר המוצרים הלך וגדל בהתמדה ולפתע ניתן לראות מכונות אוטומטיות במקומות רבים יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI