דף הבית תיירות ונופש בתי מלון הטבות מועדון נופשים – למה לצפות
הטבות מועדון נופשים – למה לצפות
שירה דרורי 05/12/12 |  צפיות: 3042

צרכנות נבונה היא פעמים רבות השוואה בין מוצרים ומחירים וקבלת החלטה מה מבין כל ההצעות היא ההצעה האטרקטיבית ביותר. בשנים האחרונות אנחנו עדים לגל גובר של מועדוני לקוחות לנופשים שמציעים הטבות ייחודיות ששמורות לחברים בשילוב הנחות מיוחדות שהופכות את החופשה לאטרקטיבית יותר. הכל התחיל ממועדוני לקוחות צרכניים ועבר לתחום החווייתי. הקונספט הוא ידוע: משתייכים למועדון לקוחות, משלמים סכום סמלי לתקופה מוגדרת מראש ונהנים מהצעות ייחודיות לחברי מועדון, מימוש זכאויות לחופשה בהנחה ולהטבות שונות שכוללות פינוקים מגוונים. חברי מועדונים נהנים מתמהיל מגוון של הטבות מהנחות קבועות דרך מתנות ועוד, חלק מההטבות קבועות וחלק דינאמיות ומשתנות. בכל מקרה, כשבודקים עלות מול תועלת, מגלים מהר מאוד שמשתלם להיות חברי מועדון בגלל הטבות מועדון.

לפניכם דוגמאות להטבות שמחכות לכם כחברי מועדון.

הוזלת העלויות של נופש

בהשוואה לעלויות לפני הטבות מועדון, תוכלו לשים לב להנחה שמוזילה באופן משמעותי את החופשה. ברוב מועדוני הלקוחות תקבלו בסביבות 10% הנחה קבועה החל מהחופשה הראשונה, לא בהכרח כולל חגים או יולי אוגוסט ובכל זאת, מדובר בהנחה משמעותית. להנחה קבועה זו מתווספות הנחות קבועות נוספות כמו למשל, הנחה של 20% בחודש יום ההולדת או בחודש יום הנישואין ובונוס ייחודי הוא שאפשר להשתמש בהנחה זו ולהזמין עד 3 חדרים וכך ליהנות מהנחה כוללת על שלושה חדרים בחופשה אחת.

נופש מהנה יותר

הטבות מועדון של חברי מועדון שנופשים כוללות גם שדרוגים ופינוקים ששמורים לחברי המועדון כמו למשל, הנחה קבועה על שירותי המלון ביניהם מסעדות המלון, הספא טיפולים וכניסה לספא (במידה וזו בתשלום במלון הספציפי), הנחות אלה תורמות להנאה מהחופש. בנוסף, דואגים יותר לחברי המועדון ומצ'פרים אותם בתשורה בחדר מתנה קטנה ומפנקת, הנחה על טיסה לאילת במידה והמלון הנבחר הוא באילת דרך חברת תעופה נבחרת, כניסה מוקדמת בשעה לחדר ועזיבה בשעה אחת מאוחר יותר. בנוסף, ישנה אפשרות לשדרג לחדרים מועדפים ואפילו לקבל הנחה על מלונות מסויימים של הרשת בחו"ל. הטבות אלה מעצימות את חווית הנופש והופכות את החברות לכדאית לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI