דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן ניהול נכסים לאחר רכישת נדל"ן בארה"ב
ניהול נכסים לאחר רכישת נדל"ן בארה"ב
יויומדיה 24/12/12 |  צפיות: 3608

החלטתם לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב ? סקרתם מספר רב של בתים בארה"ב והגעתם להחלטה ? רכשתם את הנכס ? ובכן, אם נדמה לכם כי בזאת תם ונשלם העניין- טעות בידכם   שהרי כעת יש ברשותכם נכס אשר יש לנהל ולתחזק אותו ולהזכירכם- אתם אינכם חיים במדינה זו. אז כיצד דואגים לכך שמישהו ינהל את הנכס שלכם ? ובכן, קיימות מספר אפשרויות לבצע ניהול נכסים בארה"ב ובמאמר זה נסקור אותן:

סיוע מקרובים שלכם

אחת הדרכים לבצע ניהול נכסים בארה"ב וכן השקעות נדל"ן בארה"ב הינה באמצעות קרובים שלכם אשר חיים באזור. אין ספק כי היתרון בכך הינו שאינכם צריכים לשלם עבור ניהול הנכס. יחד עם זאת, זכרו כי ניהול הנכס בארה"ב יהיה חובבני כיוון שהם אינם מתמצאים בניהול נכס מלא על כל צדדיו. כמו כן, הקרובים שלכם יכולים לסייע בניהול הנכס בארה"ב כמו שהוא אולם מה קורה במצבים בהם אותו הנכס זקוק לשדרוג כלשהו ?

ניהול נכס באופן עצמי

אין ספק כי אתם יכולים לרכוש דירות למכירה בארה"ב ולבצע את ניהול הנכס באופן עצמי. יחד עם זאת מדובר באופן ניהול בעייתי במיוחד מעצם העובדה הפשוטה שאינכם נמצאים באזור ארה"ב. עליכם לזכור כי סביבה הינה דבר משתנה, מתקנים חדשים מופיעים או לחלופין מוסרים, אוכלוסייה חדשה מופיעה בשכונה ועוד. כל זאת ועוד משפיע על הנכס עצמו ובהמשך לכך על ניהולו באופן חכם.

ניהול הנכס באמצעות חברת ניהול נכסים בארה"ב

קיימות חברות אשר כחלק מהתמחות בניהול נכסים. יתרה מכך, קיימות חברות אשר מתמחות בניהול נכסים באופן ספציפי בארה"ב. חברות ניהול נכסים מסירות מבעל הנכס בארה"ב את כאב הראש אשר כרוך בניהול הנכס. בין אם מדובר בניהול השוטף של הנכס ובין אם מדובר בניהול הנכס מבחינה פיננסית על מנת להגדיל את התשואה שלו באופן קונסיסטנטי.

לסיכום, ניתן לראות כי קיימות מספר דרכים לניהול נכסים בארה"ב. אך אין ספק כי ניהול נכסים בארה"ב באמצעות חברה מקצועית לניהול נכסים תגדיל את התשואה שלכם באופן קבוע ותקל עליכם מבחינת ההתעסקות בפרטים הקטנים לאורך כל הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יויומדיה


 


מאמרים נוספים מאת יויומדיה
 
עורך דין מקרקעין – תשובות לשאלות של שוכרי דירות
במהלך שכירת דירה למגורים יתכנו חילוקי דעות בין בעל הדירה למשכיר, אי הבנות חוזיות וכדומה. להלן כמה שאלות נפוצות של שוכרי דירות. יש לציין כי על כל מקרה להיבחן לגופו על ידי עורך דין מקרקעין.

ניהול נכסים לאחר רכישת נדל"ן בארה"ב
24/12/12 | נדל"ן
החלטתם לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב ? סקרתם מספר רב של בתים בארה"ב והגעתם להחלטה ? רכשתם את הנכס ? ובכן, אם נדמה לכם כי בזאת תם ונשלם העניין- טעות בידכם שהרי כעת יש ברשותכם נכס אשר יש לנהל ולתחזק אותו ולהזכירכם- אתם אינכם חיים במדינה זו. אז כיצד דואגים לכך שמישהו ינהל את הנכס שלכם ?

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד
08/08/12 | תוכנה
אפליקציות אנדרואיד ו- iOS הן הדבר החם הבא בעולם השיווק והפרסום. בעזרת פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ול- iOS של אפל תוכלו להכניס את העסק שלכם לכיס של הלקוח, לתת שירות מיידי, לשמור על קשר רציף על הלקוחות שלכם ולפתח הזדמנויות חדשות ומאגר לקוחות גדול יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI