דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
יורם פרקט מכירה והתקנה 29/12/12 |  צפיות: 3765

 

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז

מאת יורם פרקט 050-9911998


פרסומות על פרקטים ופרסום מבצעי פרקטים בעיתון, במודעות חוצות ובעולם האינטרנט גובר וריצוף פרקטים הפך מראה שכיח מאד. צרכנים מתחילים בחיפוש אחר חנויות פרקטים ושטיחים, נכנסים למקומות הגדולים והמפורסמים (שלא בהכרח עדיפים ולעיתים קרובות יקרים יותר) ומפשפשים בעיתונים וכד`.

לא פעם  מי שרוצה פרקטים לבית שלו, פרקטים לחנות, פרקטים למשרד או פרקטים לעסק שלו עומד מבולבל מול שפע ההצעות מחיר לפרקטים ומבצעים שונים ומשונים.

פרקטים - כדי שלא יעבדו עליכם. כדאי לדעת איזה הצעת מחיר לפרקטים משתלמת, האם הפרסום שמושך אותך אמיתי או אולי מטעה ואפילו שקרי, איזה מבצע פרקטים ממשי ואיזה רק מתחזה להיות כזה, עם מי  מומלץ לסגור עסקה לפרקטים  -  להלן מספר עצות וטיפים על פרקטים שיעזרו לכם לדעת את האמת שלא תמיד מספרים לכם על פרקטים, לבדוק מי עומד מאחורי "מבצע פרקט", האם באמת יש כאן מבצע פרקטים, איך תצא העבודה של התקנת הפרקטים ועוד.

פרקטים טיפ ראשון - שימו לב האם בפרסום שלפניכם על פרקטים מציינים כמה שנות ניסיון בפרקטים ? (לא נסיון בתחום דומה אחר) יש לבדוק את מי שמתפאר בניסיון בפרקטים של 20 שנה או 25 שנה או יותר. אין דרך אחרת לומר זאת, אבל פרקטים למינציה אינם מצויים בישראל תקופה ארוכה אלא כ  15 שנה בערך (פחות או יותר). לפני כן היה בארץ רק ריצוף עץ  וגם הוא לא היה מוכר למרבית הציבור. כמות העוסקים דאז בריצוף עץ ופרקטים מעץ (ושעדיין בענף) קטנה ומצומצמת מאד.

פרקטים טיפ שני - פרסום מבצע מטורף של פרקטים במחיר לחדר גלובלי (ובאותיות קטנות מצוין חדר עד 10 מ"ר). זה פרסום מטעה. נדמה לנו שהמחיר לכל 1 מ"ר הוא חישוב פשוט אולם הצרכן תמיד יפסיד בפרסום כזה. אם השטח המיועד לריצוף פרקטים קטן יותר יחשבו עבורו את הצעת המחיר לפרקטים כאילו היה חדר של 10 מ"ר. אם השטח המיועד לריצוף פרקטים גדול יותר - יוסיפו לו תוספת במחיר לכל מ"ר בסכום גבוה הרבה מהמבצע פרקטים שפורסם בהתחלה. מובן גם שלא תמיד מרצפים בפרקטים רק חדרים (לעיתים זה חנות, אולם, מסדרון, חלל כניסה וכיוצ"ב)  לכן במבצע פרקטים לפי מחיר  לחדר הצרכן תמיד יפסיד.  בפרקטים יש לדרוש מחיר לכל 1 מ"ר לפי מדידה בשטח + תוספת בגין פחת, כך תדעו שאתם משלמים תמורת השטח הנדרש ולא לפי מספר חדרים סכמתי.

פרקטים טיפ שלישי - בפרסומים שונים על פרקטים מציינים הובלה חינם "עד החנייה". מוזר אבל קיים ומדוע - כי כך יוכלו לגבות מכם תוספת מחיר (שלא הוזכרה במבצע מראש) עבור הסבלות של הפרקטים לתוך הדירה (במיוחד בקומות גבוהות).

פרקטים טיפ רביעי - בדקו האם המבצע שראיתם על פרקטים כולל את הכל (לרוב המחיר לפני מע"מ) כלומר האם מבצעי הפרקטים שקורצים לכם כוללים את כל מה שנדרש לריצוף פרקטים ואין הוצאות נוספות שצריך לקחת בחשבון ולא הוזכרו . (פרקט, פנל, ספוג, ספים, קיצור דלתות, הובלה, התקנה). לעיתים יצויין כי במבצע כלול סף אחד (ואם יש לשטח המיועד לריצוף פרקטים שני כניסות אזי צריך 2 ספי דלת..), לעיתים המחיר כלל לא יכלול קיצור דלתות או במקרים אחרים יכלול קיצור דלתות פשוטות מעץ בלבד (ומה אם דלת פלדלת...). יוצא איפוא שאין להתפתות למבצעים על פרקטים ויש להשוות מחיר פרקטים כעסקת חבילה מושלמת המותאמת לכם.

פרקטים טיפ חמישי - בחנויות פרקטים ושטיחים ובמקומות אחרים של מוצרים לבית יפגוש אתכם סוכן מכירות, הוא אינו בעל  מקצוע, אינו מיומן בהתקנת הפרקטים ואינו מכיר את הבית או העסק שלכם. לכן הוא ינסה לסגור אתכם עסקה על פרקטים  והתקנה באופן כללי תוך שהוא מבטיח כי מתקין פרקטים יגיע לאחר מכן. עדיף שיגיעו אליכם מראש לפני ביצוע עסקה בחינם וללא כל התחייבות, כך יוכל מתקין הפרקטים לבדוק את השטח המיועד להתקנת פרקטים ולתת לכם הצעה מדוייקת ונכונה בלי "הפתעות אחרי זה".

פרקטים טיפ שישי -  כתוצאה מעליה בביקוש לפרקטים צצו גם "מרכיבי פרקטים" ו "מתקיני פרקטים" רבים מספור חלקם  חאפרים בעלי נסיון מוגבל. רוצים לדעת האם מי שיעשה לכם את הפרקטים הוא מקצועי ורציני, תוכלו כבר בטלפון לשאול  מספר שאלות שיתנו לכם אינדיקציה חשובה (כמו למשל האם מתקין הפרקטים יודע להתקין רק פרקטים למינציה בהנחה צפה או גם מיומן בהתקנת פרקטים תלת שכבתיים ופרקטים עץ המורכבים בהדבקה...גם אם אין לכם כוונה לרצף בעץ אלא רק בפרקטים למינציה זה יתן לכם מושג לגבי מי עומד מולכם. על אותו משקל תוכלו לשאול האם מתקין הפרקטים עוסק גם בציפוי מדרגות בפרקטים או עץ. ברור שמי שמוגבל רק להתקנת פרקטים למינציה אינו מומחה ומקצועי כמו מי שיודע להתקין פרקטים בכל השיטות ומכל הסוגים, גם בהנחה צפה וגם בהדבקה, גם פרקטים למינציה וגם פרקטים עץ, גם משטחים רגילים וגם עבודות מיוחדים ומדרגות.

פרקטים טיפ שביעי - חשיבות גדולה להמלצות פרקטים. הרי זה לא מוצר שקונים מביאים הביתה וזהו. התוצאה הסופית תלויה מאד באיכות העבודה של מתקין הפרקטים. התקנת פרקטים לקויה תיראה לעין ואף תגרום נזקים עתידיים לפרקט. רוצים פרקטים חפשו המלצות זה מאד חשוב, מתקין פרקטים מנוסה ומקצועי שיש לו לקוחות מרוצים זה מדד מהותי חפשו פרקטים המלצות וחוות דעת.


יורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998

העסק הותיק והמקצועי ביותר לאספקת פרקטים והתקנת פרקטים. שירות לבית הלקוח ויעוץ חינם.

אתר יורם פרקט

 


© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה ואין לעשות שימוש ללא קרדיט למחבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI