דף הבית עסקים ייעוץ עסקי ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ספיר קוסקי 20/01/13 |  צפיות: 4145

יועץ ארגוני משתמש בכלים שונים על מנת לסייע לעובדים להצליח בעבודתם, הוא משתמש בשאלונים, בראיונות ותצפיות שונות. המידע שהוא רוכש מסייע לו לראות תמונת מצב על הארגון שהוא בעצם יועץ לו. לאחר המידע והמסקנות, יושב היועץ הארגוני עם המנהל והצוות ומנסים לייעל את הדברים בארגון.

העיקרון המרכזי של ייעוץ ארגוני הוא הדיאלוג, ישנם ארגונים המזהים בוודאות את הבעיה שלהם ואף יודע מה הפתרונות. ישנן מגוון רב של בעיות בארגון  שהמודעות להן היא נמוכה, בהן היועץ מנסה לפתור אותן, כמו למשל יחסים עכורים בין העובדים. מקרים כאלה ניתן לתקן. היועץ הארגוני יודע לזהות את הבעיות ולפתור אותן על הצד הטוב ביותר.

עסק אן ארגון גדול חייב ייעוץ שיווקי , בואו נצא מהנחה שבעל העסק או הארגון מגיע עם נושא המצריך ייעוץ עסקי או שיווקי, הוא בדרך מגלה כי לא חשב על כמה גורמים קריטיים הנוגעים לארגון או לעסק שלו. טיפול נכון בבעיות יכול לגרום לעסק או לארגון להיות בהרבה יותר רווחיים. אם בעל העסק לא מצליח להביא מספיק לקוחות, ומחליט להשקיע בפרסום העסק שלו, הוא ימצא את עצמו משקיע אלפי שקלים בפרסום, אתר האינטרנט שלו ימשוך לקוחות, אך ייתכן כי האתר אינו בנוי נכון מבחינת השיווק שלו והלקוחות פשוט לא יתעניינו במוצר שלו.

ישנן הרבה סיבות מדוע העסק לא מצליח. תמחור לא נכון של מוצר מסוים, כפי שהזכרתי קודם גם אתר שאינו בנוי נכון ואינו מוכיח על מכירות,  הטלפן שמקבל את שיחות הטלפון אינו מיומן מספיק לשכנע לקוחות או למכור מוצר. לכל הבעיות האלה יש פתרון בראש ובראשונה עסק כזב צריך אבחון עסקי , כדאי שתתמקדו בפעולה או שתיים על מנת לקדם את העסק. אבחון וייעוץ עסקי ושיווקי שווים בהחלט את ההשקעה הכספית, וייתכן שתצטרכו תכנית עסקית קטנה יותר שתעשה שיפור מידי ברווחי העסק.

במצב הכלכלי הקשה של היום, עשרות עסקים נסגרים והרבה נכנסים לקשיים כלכליים, חלק מהחברות שורדים בקושי ונמצאים במלחמת קיום. תקופה זו תימשך עד הרבעון השני של 2013. באופן טבעי, התחרות על כל לקוח ולקוח גדלה, פחות לקוחות קונים או מתעניינים במוצרים או זמן קבלת ההחלטות שלהם בדבר קניית מוצרים נעשה ארוך יותר. עסק כזה שאנשי המכירות שלו אינם מקצועיים דיים, עלול להיכנס לבעיה קשה של  חוסר בתזרים מזומנים. פה בדיוק  צריך את היועץ השיווקי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI