דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מריחת צבעי קיר בצורה הנכונה
מריחת צבעי קיר בצורה הנכונה
מיכל ז 11/02/13 |  צפיות: 2804

עוד לפני צביעת הקירות בביתכם צריך להכין את הקיר לצביעה. אם אתם מחליטים לעשות את זה בעצמכם, מומלץ לוודא כי אתם בעלי יכולת מה צריך לעשות ולברר איזה הכנה יש לבצע בטרם שאתם בוחרים את הצבע הנבחר.

תחילה, עוד לפני שאתם מגיעים לצביעת הקירות בצבע הנבחר צריך להכין את הבסיס. אם הקיר צבוע בצבע שונה כהה ומסוגל להפריע לכם בעת מריחת הצבע שנבחר אזי יש לקלף את הצבע מהקיר על ידי כלי מתאים. אם יש צבע בהיר בא בחשבון ולא נצטרץ לקלף.

עם תום קילוף של אותם צבעי קיר , כדאי לבדוק היטב כי לא קיימים חריצים או חורים בקיר. אם וכאשר ויש, ישנו חומר מיוחד הקרוי שפכטל ובעזרתו אוטמים את החורים במידה וישנם ומתקנים את הסדקים. יש צורך להחליק את כל הקיר ולהכין אותו כאילו היה בד ציור, מכינים את הקיר לפני הציור (צביעה).

לאחר שהחלקנו את כל הקיר יש למרוח צבע קירות לבן בתור הבסיס. יש למרוח שכבה בודדת או שתיים בהתאם ל הצורך. אנו צובעים את הקיר בלבן על מנת להחביא ראשית את כל הבליטות והכתמים שנוצרו בשל חסימת החורים והסדקים. בתכלס אנחנו מכינים את הבד הלבן לפני מריחת הצבע הנבחר. אם הבסיס יהיה טוב אזי מריחת הצבע שנבחר תהיה פשוטה וזריזה ותצא בצורה אחידה וטובה.

לאחר מריחת השכבה הבסיסית סוף סוף אנחנו לוקחים את הצבע שנבחר ומורחים לפחות 2 שכבות במטרה לעצב שכבת צבע אחידה ויפה. צריך לזכור כי ככל שהבסיס יבוצע בצורה טובה כך פעולת הצביעה הסופית תיראה אחידה ומרשימה בלי שום סימנים ולא תדרוש מריחת שכבות רבות של צבע. כאשר הבסיס אינו טוב, אז מוטל עלינו לבצע מריחות רבות של הצבע שאותו בחרנו ועלול לגרום לגוון צבע שונה ממה שרצינו ומראה לא נקי לחלוטין ויפה.

חוץ מזה חיוני לשמור על סביבת עבודה נקייה ולהגן על הרהיטים והרצפה מפני כתמי צבע העלולים לנזול ולעוף מהמברשת ומהקירות, בעיקר כאשר אנו צובעים את התקרה. אם בכלל אין אפשרות להוציא את הרהיטים או להזיז אותם באותו מקום, אפשרי לכסות אותם בניילון ואת הרצפה לכסות בעיתונים או ניירות על מנת למנוע כתמי צבע שלא בכל המקרים ניתנים להסרה.

מומלץ להגן גם על גופכם כאשר אתם בתהליך הצביעה ולהיעזר במשקפי מגן וכפפות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI