דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים קניית פרקטים בזול
קניית פרקטים בזול
מיכל ז 13/02/13 |  צפיות: 2412

העובדה שרצפת פרקט נחשבת לאחד מסוגי הרצפות הכי איכותיים שיש, גורמת לכל מי שמשפץ בית ומחליף את הרצפות, בונה בית חדש ומחפש סוג רצפה טוב ועמיד או פשוט מי שרוצה להחליף את הרצפות בבית הקיים לנסות ולחפש את הדיל הכי טוב על רצפות פרקט. הסיבות לכך רבות: פרקט הוא חומר עמיד, שנשמר בבית למשך שנים, קל ופשוט לתקן אותו במידת הצורך, להחליף או לנקות והוא משמש כמבודד חום כך שאפשר להנות בחורף מרצפה חמימה שאפשר ללכת עליה יחפים.

איך מוצאים את הדיל הכי טוב?

כדי למצוא פרקטים בהרצליה ברמת השרון או בכל עיר אחרת באיזור, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לפנות קודם כל לאנשים שאתם מכירים ומבינים בתחום השיפוצים והבנייה. אם יש לכם חברים או בני משפחה שהם קבלני בנייה, שיפוצניקים או עברו שיפוץ או בנו בית לאחרונה הם יוכלו להמליץ לכם על מקומות זולים וטובים באיזור לקניית רצפות וביניהן בודאי גם רצפות פרקט. אם אין לכם מכרים שיכולים להמליץ, פנו לאינטרנט שם תוכלו למצוא הרבה מאד חברות שמוכרות פרקטים בשרון.

זול אבל איכותי

גם כאשר אנחנו מחפשים פרקטים בזול חשוב מאד להבין שחייבים לשמור על סטנדרטים של איכות כדי שנוכל להנות מהרצפה במשך שנים ארוכות. אנחנו לא רוצים לקנות רצפת פרקט בזול ואז לגלות אחרי שנה או שנתיים שאנחנו צריכים לתקן אותה, לצבוע או להחליף אותה לגמרי. לכן, הקומבינה הטובה ביותר היא למצוא ספק של רצפת פרקט שגם מציע את המחיר הכי טוב. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא השוואת מחירים בין כמה חברות פרקט.

לפני שסוגרים עסקה

אם הצלחתם ומצאתם את החברה שמציעה לכם פרקטים בשרון במחיר הטוב ביותר וגם באיכות הטובה ביותר, הגיע הזמן לסגור עסקה וללחוץ ידיים. אבל לפני הכל ודאו כמה דברים חשובים: קבלו הצעת מחיר שכוללת גם מחיר של התקנה או ודאו שיש לכם מי שיוכל להתקין את הפרקט ושהעלות תשתלם לכם, קבעו את זמן האספקה מראש ואת הכמויות וקנו מעט יותר כדי שיישארו לכם חומרים עודפים לעת הצורך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI